nowe produkty/usługi media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

„Jedni oszczędzają, bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali” – nowa kampania ING

21.12.2017 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

25 grudnia startuje nowa kampania zachęcająca Polaków do oszczędzania w ING Banku Śląskim. Przekaz wspiera oferta specjalna - 2,5% na koncie oszczędnościowym.

W najnowszej kampanii ING prezentuje dwie odmienne postawy wobec oszczędzania, brawurowo zaprezentowane w spotach telewizyjnych przez popularnego aktora Adama Woronowicza. Przedstawione w humorystyczny sposób historie są pretekstem do refleksji, że motywacja do oszczędzania bywa różna. Dla jednych jest to pozytywny przykład z domu, dla innych są to wnioski wyciągnięte z obserwacji rozrzutnych członków rodziny. ING od lat przekonuje, że wiele zależy od nas samych, dlatego najważniejsze, by znaleźć swoją motywację do oszczędzania. I robić to systematycznie, bo w dzisiejszych czasach element odpowiedzialnej postawy - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Dodatkowo w sieci bank zaplanował intensywne działania w mediach społecznościowych, które mają w atrakcyjny i zabawny sposób zachęcać i utrzymywać w postanowieniu oszczędzania. Komunikaty mobilizujące do odkładania pojawią się także w wybranych miastach na billboardach i siatkach wielkoformatowych w postaci lokalnych, kontekstowych haseł.

W ramach kampanii ING Bank Śląski przygotował dwie oferty specjalne oprocentowane w wysokości 2,5% w skali roku przez 4 miesiące od założenia Otwartego Konta Oszczędnościowego (oprocentowanie zmienne):

  • „Bonus na start” - propozycja przygotowana dla klientów rozpoczynających oszczędzanie z ING,
  • „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, oferta na nowe środki dla osób już oszczędzających w ING.

Tytuł kampanii: „Jedni oszczędzają bo wynieśli to z domu. Inni, bo tak wybrali”

Start kampanii: od 25.12.2017 r.

Narzędzia:

  • Spoty TV w stacjach ogólnopolskich i niszowych
  • Internet: serwis kampanii, kampania na największych portalach, w mobile i w social media
  • Billboardy i siatki wielkoformatowe w wybranych miastach
  • Oddziały: wyklejki na witrynach i komunikacja wewnątrz placówek.

Kreacja ATL: Brain

Media: Mullen Lowe Media Hub

Kreacje internetowe:  GONG

Spoty TV są dostępne w serwisie YouTube:

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Piotr Utrata
Rzecznik Prasowy, ING Bank Śląski S.A.
Piotr Utrata

Piotr.Utrata@ing.pl

tel: +48 22 820-4022

informacje o firmie