nowe produkty/usługi praca ekonomia/biznes/finanse
PZU ma rzecznika klienta
Piotr Ożarek został rzecznikiem klienta w PZU. Pomaga w najtrudniejszych i najbardziej skomplikowanych sprawach, w których nasi klienci nie są zadowoleni z rozstrzygnięcia.
Rzecznik klienta jest nową funkcją w PZU. Jego głównym zadaniem jest prowadzenie konstruktywnego dialogu z klientami, zwłaszcza w przypadku najbardziej skomplikowanych spraw. Zachowując bezstronność rzecznik analizuje przypadki, które do niego trafiają i stara się obiektywnie ocenić obsługę sprawy. Zajmuje się tymi najtrudniejszymi, które wymagają skoordynowania pracy kilku biur lub dodatkowych opinii prawnych czy eksperckich. A zatem takich, których nie da się zrealizować według standardowej procedury.
- Zależy nam bardzo aby nasi klienci mieli poczucie, że jesteśmy firmą przyjazną i otwartą na współpracę. Rolą rzecznika będzie zbieranie informacji zwrotnej i spostrzeżeń od klientów i przekazywanie ich do osób, które mają bezpośredni wpływ na procesy i produkty w naszej firmie - mówi Anna Janiczek, dyrektor Biura zarządzania relacjami z klientem w PZU. - Pierwsi klienci już pozytywnie ocenili skuteczność i szybkość działania rzecznika. Cieszą się, że pomógł im w zrozumieniu niełatwych przecież produktów ubezpieczeniowych, wysłuchał i spojrzał na konkretną sprawę z ich perspektywy.
Piotr Ożarek, rzecznik klienta w PZU, z firmą jest związany od 2005 r. Przeszedł wszystkie kolejne szczeble kariery: od specjalisty do kierownika w zespołach obsługi szkód i świadczeń. Z wykształcenia jest prawnikiem oraz absolwentem MBA. Przeprowadził z sukcesem kilkaset spotkań negocjacyjnych z klientami. Zna otoczenie prawne ubezpieczeń oraz ma doświadczenie w mediacji z osobami, które są w trudnej sytuacji życiowej.
Z rzecznikiem klienta w PZU można skontaktować się poprzez formularz umieszczony na stronie www.pzu.pl