turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Sure Hotel, marka z portfolio Best Western Hotels & Resorts, zadebiutuje w Polsce

Pod nową marką Sure Hotel goście zyskają dostęp do hoteli o indywidualnym charakterze, mając jednocześnie możliwość czerpania korzyści z sieciowego systemu rezerwacji oraz programu lojalnościowego. Sieć właśnie podpisała umowę na otwarcie nowego obiektu w Polsce – będzie to pierwszy poza Szwecją hotel pod nową marką w Europie.

Pierwszy Sure Hotel by Best Western w Polsce zostanie otwarty w Poznaniu przy ulicy Paderewskiego 1. Położony w centrum miasta obiekt do dyspozycji gości odda 40 komfortowych pokoi.

- Mamy nadzieję, że inauguracja marki w Polsce spotka się z zainteresowaniem podróżujących. Cieszymy się, że stale rozwijamy sieć w różnych segmentach i dokładamy starań by jak najcelniej odpowiadać na potrzeby inwestorów oraz gości – stwierdziła Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Marka, którą wprowadzono na rynku amerykańskim pod koniec 2016 roku, spotkała się z bardzo dobrym odbiorem ze strony hotelarzy. Plany obejmują otworzenie ponad 100 hoteli, które zadebiutują w najbliższym czasie.

W październiku br. swoje podwoje dla gości otworzyły pierwsze obiekty Sure Hotels na rynku skandynawskim – Hotel Esplanade w Sztokholmie, Frimurarehotellet w Kalmarze, Tylebäck Hotell & Konferens w Halmstad, Hotell Roslagen w Norrtälje, Motell Lagan w Ljungby, Hotel Statt w Hässeholm, Hotell Hovs Hallar w Bjärehalvön oraz Hotel Savoy w Karlstad.

Obiekty z portfolio Sure Hotel będą dostępne poprzez platformy Best Western oraz włączone zostaną do programu lojalnościowego Best Western Rewards. Dla hoteli oznacza to, że goście będą otrzymywać punkty, które mogą zostać wykorzystane w każdym z tysięcy obiektów sieci na całym świecie. Dodatkowo, poza włączeniem w struktury program lojalnościowego, hotelarze mogą liczyć na wsparcie w zakresie dystrybucji, sprzedaży, marketingu oraz zakupów ze strony Best Western.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod jedenastoma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection® i BW Signature CollectionSM  by Best Western, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay® Hotel by Best Western, SureStay Plus® oraz SureStay CollectionSM by Best Western.

Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele. 

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod jedenastoma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection® i BW Signature CollectionSM  by Best Western, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay® Hotel by Best Western, SureStay Plus® oraz SureStay CollectionSM by Best Western.

Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele. 

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.