Nestlé, w ramach „Sojuszu dla Młodych”, oferuje 90 000 miejsc pracy oraz możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych
Nestlé wśród światowej 5-ki liderów międzynarodowego rankingu Happy Trainees
W dniach 20-24 listopada 2017 roku Komisja Europejska po raz drugi organizuje wydarzenie promujące programy kształcenia zawodowego VET (ang. Vocational Education & Training). Drugi rok z rzędu Nestlé, w ramach „Sojuszu dla Młodych”, aktywnie uczestniczy w ponad 30 wydarzeniach i przedsięwzięciach odbywających się w 23 krajach Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki Północnej. Przy współpracy ponad 200 partnerów biznesowych, „Sojusz dla Młodych” dotrzymał swoich zobowiązań, oferując w zeszłym roku pracę oraz szanse na podwyższenie kwalifikacji dla ponad 90 000 uczniów.
W ramach zapoczątkowanego w 2014 roku „Sojuszu dla Młodych”, Nestlé zobowiązało się do stworzenia licznych inicjatyw, zapewniających wartościowe programy stażowe jak również zdobycie doświadczenia zawodowego. Wspólnie z innymi firmami, Nestlé motywuje swoich pracowników do otwartego dialogu i dzielenia się doświadczeniem z różnymi grupami społecznymi, w tym z osobami planującymi start na rynku pracy. Wśród praktycznych porad młodzi mogą znaleźć odpowiedzi na pytania jak np. skutecznie przygotować się do rozmowy o pracę oraz jak stworzyć dobre CV. Partnerzy „Sojuszu dla Młodych” są aktywnymi członkami Europejskiego Sojuszu na Rzecz Staży przy Komisji Europejskiej. Pełnią również rolę ambasadorów programów szkolenia zawodowego w całej Europie.
Marco Settembri, Szef Regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej w Nestlé tłumaczy – „Od momentu startu „Sojuszu dla Młodych” w 2014 roku, Nestlé stworzyło ponad 760 dualnych systemów nauczania łączących praktyczne kształcenie zawodowe z edukacją szkolną i uniwersytecką. Jestem zadowolony z faktu, że od 2016 roku zaoferowaliśmy 90 000 miejsc pracy oraz staży i praktyk.”
Poza osiągnieciami w ramach „Sojuszu dla Młodych”, Nestlé jest postrzegane jako wyjątkowo atrakcyjny pracodawca. Szwajcarska firma plasuje się w światowej 5-ce liderów międzynarodowego rankingu Happy Trainees. Warto podkreślić, że w tym zestawieniu Nestlé jest najwyżej punktowaną firmą wśród producentów żywności i napojów.
„Jestem bardzo dumny, że nasi praktykanci, stażyści i młodzi pracownicy postrzegają Nestlé jako atrakcyjnego pracodawcę i są zadowoleni z uzyskanego doświadczenia. Na koniec liczy się przecież to, czego się nauczyli podczas stażu czy praktyk. Jest to nasz wkład w ich rozwój.” – podkreśla Alfredo Silva, Szef HR na region Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki Północnej, Nestlé S.A.
Sukces inicjatywy w Europie był czynnikiem motywującym Nestlé do objęcia nią w 2016 roku innych regionów, co nadało jej globalny charakter, a także pozwoliło na zwiększenie zasięgu oddziaływania programu na cały nasz organizacyjny łańcuch dostaw. W połączeniu z kolejnym programem „Globalna Inicjatywa na Rzecz Zatrudniania” firma pragnie pomóc młodym na całym świecie w korzystaniu z możliwości ekonomicznych. We wrześniu 2017 roku Nestlé dołączyło do Globalnej Inicjatywy Godnej Pracy dla Młodych (ang. Global Initiative on Decent Jobs for Youth) – programu realizowanego przez Międzynarodową Organizację Pracy, którego celem jest zwiększenie szans zatrudnienia dla młodych.
informacje o firmie
“Sojusz dla Młodych”
“Sojusz dla Młodych”, zainicjowany przez Nestlé w 2014 roku, zobowiązuje firmę wraz podmiotami partnerskimi
do tworzenia programów stażowych, które byłyby wartościowym doświadczeniem zawodowym dla młodych. Firmy mobilizują także swoich pracowników do otwartego dialogu i dzielenia się doświadczeniem z różnymi grupami społecznymi w tym osobami planującymi start na rynku pracy. Wśród praktycznych porad młodzi mogą znaleźć odpowiedzi na pytania jak skutecznie przygotować się do rozmowy o pracę oraz jak stworzyć dobre CV. Partnerzy „Sojuszu dla młodych” są aktywnymi członkami Europejskiego Sojuszu na Rzecz Staży przy Komisji Europejskiej, pełniąc również rolę ambasadorów programów szkolenia zawodowego w całej Europie.
Europejskimi Partnerami sojuszu są: firma rekrutacyjna Adecco Group, ubezpieczeniowa AXA, międzynarodowa grupa z branży żywieniowej Cargill, firma kurierska DHL, grupa logistyczna DS Smith, firma związana z procesami automatyzacji i zaawansowanych technologii Endress+Hauser, globalny gracz na rynku energii ENGIE, firma konsultingowa EY, media społecznościowe Facebook, firma perfumiarska Firmenich, firma informatycznych technologii Google, detalista METRO GROUP, producent żywności i napojów Nestlé, firma badawcza Nielsen, agencja Publicis Groupe, technologiczna firma Salesforce, firma zaawansowanych technologii chemicznych Solvay, platforma informacyjna Twitter, międzynarodowa kancelaria adwokacka White & Case. Do dziś do „Sojuszu dla Młodych” dołączyło już ponad 200 firm z całej Europy.
@NestleEU - #All4YOUth - #NestléneedsYOUth
informacje o firmie
“Sojusz dla Młodych”
“Sojusz dla Młodych”, zainicjowany przez Nestlé w 2014 roku, zobowiązuje firmę wraz podmiotami partnerskimi
do tworzenia programów stażowych, które byłyby wartościowym doświadczeniem zawodowym dla młodych. Firmy mobilizują także swoich pracowników do otwartego dialogu i dzielenia się doświadczeniem z różnymi grupami społecznymi w tym osobami planującymi start na rynku pracy. Wśród praktycznych porad młodzi mogą znaleźć odpowiedzi na pytania jak skutecznie przygotować się do rozmowy o pracę oraz jak stworzyć dobre CV. Partnerzy „Sojuszu dla młodych” są aktywnymi członkami Europejskiego Sojuszu na Rzecz Staży przy Komisji Europejskiej, pełniąc również rolę ambasadorów programów szkolenia zawodowego w całej Europie.
Europejskimi Partnerami sojuszu są: firma rekrutacyjna Adecco Group, ubezpieczeniowa AXA, międzynarodowa grupa z branży żywieniowej Cargill, firma kurierska DHL, grupa logistyczna DS Smith, firma związana z procesami automatyzacji i zaawansowanych technologii Endress+Hauser, globalny gracz na rynku energii ENGIE, firma konsultingowa EY, media społecznościowe Facebook, firma perfumiarska Firmenich, firma informatycznych technologii Google, detalista METRO GROUP, producent żywności i napojów Nestlé, firma badawcza Nielsen, agencja Publicis Groupe, technologiczna firma Salesforce, firma zaawansowanych technologii chemicznych Solvay, platforma informacyjna Twitter, międzynarodowa kancelaria adwokacka White & Case. Do dziś do „Sojuszu dla Młodych” dołączyło już ponad 200 firm z całej Europy.
@NestleEU - #All4YOUth - #NestléneedsYOUth