nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Best Western Hotels&Resorts z trzecim soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western

Poniedziałek, 20 listopada 2017 r. – Phoenix, Arizona, USA –  Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz z pojawieniem się nowego produktu, sieć może zaoferować hotelom możliwość funkcjonowania pod soft brandem w większości segmentów – upper economy i midscale (SureStay CollectionSM by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western), a także upscale oraz upper upscale (BW Premier Collection®).

Coraz więcej hoteli w Ameryce Północnej oraz na innych kontynentach decyduje się na niezależne funkcjonowanie, ponieważ oczekują elastyczności oraz wolności od wymogów marki, przy jednoczesnym poszukiwaniu alternatywnych źródeł biznesu, programu lojalnościowego oraz solidnego systemu rezerwacyjnego – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts. 

– Obecnie nikt nie oferuje hotelarzom soft brandu w segmencie upper midscale, dlatego poprzez dywersyfikację naszych propozycji możemy pozyskać udział w rynku i osiągnąć efekt skali. Jednocześnie, cieszymy się, że możemy zaproponować miejsce na hotelarskiej mapie wysokiej jakości niezależnym hotelom o ogromnym potencjale, a także wspierać je poprzez nasze zasoby. Wierzymy, że to model win-win – dodał Kong.

Dwa pierwsze obiekty, które dołączyły do BW Signature Collection by Best Western znajdują się w stanach Vermont i Nowy Jork – Killington Mountain Lodge (Killingotn, Vermont) oraz Brooklyn Way Hotel (Brooklyn, Nowy Jork).

Hotele dołączające do nowego brandu będą wdrażane w ramach sprawnej i szybkiej aktywacji, z niemalże natychmiastowym dostępem do wysokiej jakości systemów zarządzania przychodami, wsparcia w zakresie sprzedaży oraz udziału w targach, programów marketingowych, wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego, globalnego systemu rezerwacyjnego oraz szeregu innych korzyści.

Aby dołączyć do nowej marki, hotele będą musiały utrzymać poziom zadowolenia użytkowników TripAdvisor® na poziomie co najmniej 4,0 oraz spełnić dodatkowe standardy. Best Western zakłada, że do 2020 roku co najmniej 100 obiektów będzie funkcjonować w ramach marki bądź w trakcie przygotowań do aktywacji.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod jedenastoma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection® i BW Signature CollectionSM  by Best Western, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay® Hotel by Best Western, SureStay Plus® oraz SureStay CollectionSM by Best Western. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

 

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

* Wszystkie hotele Best Western oraz SureStay są niezależnie prowadzone i zarządzane

 

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod jedenastoma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection® i BW Signature CollectionSM  by Best Western, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay® Hotel by Best Western, SureStay Plus® oraz SureStay CollectionSM by Best Western. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

 

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

* Wszystkie hotele Best Western oraz SureStay są niezależnie prowadzone i zarządzane