styl życia zdrowie towary konsumpcyjne

Biotebal najczęściej polecanym przez farmaceutów preparatem przeciw wypadaniu włosów

17.11.2017 | GfK Polonia

W sezonie jesiennym farmaceuci udzielali średnio 8 rekomendacji preparatów przeciw wypadaniu włosów w ciągu typowego tygodnia. Ponad 80 proc. z nich dokonywało 5-10 rekomendacji tygodniowo. Marką najczęściej przez nich polecaną był Biotebal firmy Polpharma, który uzyskał istotną przewagę nad kolejnymi w rankingu preparatami: Skrzypovita firmy Natur Produkt Zdrovit oraz Vitapil firmy Nutropharma.

Na częste rekomendacje apteczne preparatu Biotebal przełożyły się pozytywne oceny aktywności promocyjnych preparatu. Spośród wszystkich analizowanych produktów farmaceuci najlepiej ocenili ofertę handlową oraz działania realizowane przez przedstawicieli promujących preparat firmy Polpharma.

Polecając preparaty przeciw wypadaniu włosów farmaceuci kierowali się najczęściej ich skutecznością, składem oraz pozytywnymi opiniami pacjentów.

O badaniu
Wyniki pochodzą z badania GfK Recommendation Tracker Pharmacy (RT Pharmacy) przeprowadzonego metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na przełomie września i października 2017 roku na próbie 180 farmaceutów. Badanie RT Pharmacy jest prowadzone cyklicznie od jesieni 2012 roku i obejmuje 20 kategorii premaratów OTC/suplementów diety.

informacje o firmie

GfK

GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.

Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o ich klientach.

informacje o firmie

GfK

GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.

Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o ich klientach.