handel internet

W rytmie SMART

13.11.2017 | Shumee

Platforma zakupowa shumee nabiera rozpędu. Do końca roku shumee chce pozyskać 100 000 użytkowników.

Budując społeczność i promując polecenia prawdziwych ludzi, shumee pomaga użytkownikom w podejmowaniu mądrych decyzji.

- Jako konsumenci coraz mniej ufamy reklamom, ale blisko 80% z nas podejmując decyzje zakupowe wierzy innym ludziom. Z tą myślą stworzyliśmy shumee - mówi Szymon Midera, szef shumee. - Dajemy użytkownikom swobodę w wymianie opinii, polecaniu i sondowaniu opinii innych użytkowników. Do tego proponujemy we współpracy z firmą dotpay nowoczesny system płatności działający zarówno w transakcjach B2C, jaki i C2C - dodaje Midera.

Po kilku miesiącach pracy nad rozwiązaniem, shumee wychodzi na rynek jako platforma zakupowa oparta o rekomendacje społeczności, promująca styl życia i zakupów zgodny z ideą smart, stawiając przede wszystkim na budowanie zasięgu organicznego, we współpracy z influencerami i partnerami shumee. To oni stanowią pierwszą grupę aktywnych sprzedawców. W ciągu dwóch tygodni shumee zapełniło się ok. 1000 przedmiotów nowych i używanych. A zbudowanie przeszło milionowego zasięgu komunikatów o sprzedaży na shumee przekłada się na systematyczne pozyskiwanie kilkuset użytkowników aplikacji dziennie.

Rośnie też liczba firm oferujących swoje produkty na shumee, np. rękodzieło, czy też indywidualne kolekcje ubrań. A już wkrótce do sprzedających dołączą kolejni twórcy i producenci wyjątkowych rzeczy.

Jak do tej pory ze strony www i aplikacji shumee skorzystało 30 tys. osób. Liczba oddanych głosów i komantarzy, czyli shumików sięgnęła 70 tys.

sprzedawaj. kupuj. rekomenduj.

Akcji budowania zasięgu shumee poprzez aktywność użytkowników towarzyszą wspierająco działania marketingowe przygotowane we współpracy z agencjami Sales and More oraz SPOT AND DOT. shumee stawia na prostą komunikację on-line budującą świadomość marki.


shumee żyje w rytmie smart

shumee jako platforma łącząca zakupy ze społecznością chce rozwijać się w kierunku promowania i wspierania życia zgodnego z ideą ‚smart’.

Idea ‚smart’ rozumiana jest tu nie tylko jako codzienne wykorzystywanie nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim jako podejmowanie decyzji życiowych i zakupowych na bazie rekomendacji znajomych i społeczności shumee, dzielenie się swoimi doświadczeniami, kierowanie się minimalizmem, życie w zgodzie z naturą, przepełnione pasją.

  • SPRYTNE ROZWIĄZANIA - szukamy rozwiązań, które w prosty sposób pomogą nam podnieść jakość życia. Czerpiemy inspiracje z rady społeczności. Dzięki temu podejmujemy lepsze decyzje. Promujemy także produkty i usługi od lokalnych, sprawdzonych producentów i twórców.
  • MNIEJ ZNACZY WIĘCEJ - pokazujemy, ze warto dbać o przestrzeń wokół nas, nie zaśmiecać jej niepotrzebnymi rzeczami, szukać mądrych, racjonalnych rozwiązań, stawiać na jakość i przemyślane decyzje.
  • AUTENTYCZNOŚĆ - w świecie przeładowanym komunikatami bazujemy na opiniach prawdziwych ludzi, twórców i producentów. Wierzymy, że kierując się wiarygodnymi poleceniami, zwłaszcza autorytetów, życie staje się pełniejsze, zdrowsze i bardziej pogodne.
  • REKOMENDACJE - promujemy opinie i polecenia społeczności shumee, które pomagają podejmować przemyślane i mądre decyzje. Dzięki temu wspieramy proces poszukiwania niezbędnej harmonii i balansu w tym, co robimy.
  • TWOJE MAŁE RADOŚCI – pokazujemy, że warto otaczać się pięknymi rzeczami i wybierać to, co dla nas zdrowe. Odkrywamy pasje. Inspirujemy naszych Użytkowników do dzielenia się swoimi zainteresowaniami z przyjaciółmi, rodziną i społecznością, do czerpania z tego przyjemności i smakowania życia.

E-commerce shumee chce przede wszystkim rozwijać wokół czterech głównych kategorii:

  • Ludzie (sztuka, moda, secondhand, książki, muzyka, gry)
  • Natura (rośliny, art. dla zwierząt, kosmetyki naturalne, zdrowa żywność)
  • Dom (rękodzieło, design, wnętrze, wyposażenie, akcesoria)
  • Miejsca (lokalne jedzenie, produkty regionalne, wypoczynek)

Więcej o tym, dlaczego warto korzystać z shumee można przeczytać na stronie.

informacje o firmie
informacje o firmie