nowe produkty/usługi styl życia media/marketing/reklama

Carrefour ze swoją nową książką kucharsko-lifestylową na krakowskich targach książki!

19.10.2017 | Carrefour Polska

Na 21. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie, których Gościem Honorowym jest Francja, po raz pierwszy zagości firma Carrefour, która zaprezentuje swoją najnowszą polsko-francuską książkę, pt. „Z miłości do smaku”. Na odwiedzających stoisko sieci czekać będzie wiele atrakcji w tym, m.in. sesje gotowania na żywo prowadzone przez jednego ze współautorów książki, kucharza podróżnika - Davida Gaboriaud oraz quizy multimedialne
z wiedzy na temat Francji, francuskiej kultury i francuskiego stylu życia.

Stoisko Carrefour Polska zlokalizowane zostanie w centrum strefy francuskiej – tegorocznego Gościa Honorowego Targów Książki w Krakowie. Powodem obecności Carrefour na targach jest promocja francuskiej kultury, gościnności i kuchni, zaprezentowanych w pierwszej książce kucharsko-lifestylowej wydanej przez Carrefour w Polsce, pt. „Z miłości do smaku”. W tej dwujęzycznej, polsko-francuskiej publikacji czytelnicy znajdą ponad 50 przepisów stworzonych przez wybitnych polskich i francuskich kucharzy, w tym wyróżnionych gwiazdkami w przewodniku Michelin, a także zdolnych blogerów i pasjonatów gotowania. Wszystkich autorów łączy nie tylko zamiłowanie do kuchni i ucztowania przy stole, ale również filozofia gotowania z troską o zdrowie i dobre samopoczucie.

„Z miłości do smaku” nie jest jednak wyłącznie książką kucharską. To również zbiór porad i ciekawostek - zarówno kulinarnych, jak i kulturowych - a także rozmowy ze znanymi osobowościami świata nauki, biznesu i sportu. Lektura książki pozwala lepiej poznać i zrozumieć obie kultury, a czytelnicy zapoznają się m.in. z francuskimi zwyczajami przy stole oraz słynnym francuskim convivialité, czyli sztuką celebrowania posiłków w gronie rodziny i przyjaciół. Celem książki jest bowiem zainspirowanie czytelników do wspólnego gotowania, biesiadowania i prowadzenia zdrowego trybu życia.

Więcej ciekawostek dotyczących książki będzie można poznać na stoisku Carrefour, a także podczas spotkania z autorami, które odbędzie się w niedzielę, 29 października, o godz. 13:00, w targowym Saloniku Literackim. O książce, kuchni, zdrowym stylu życia oraz francuskiej i polskiej gościnności rozmawiać będą David Gaboriaud – kulinarny podróżnik, współtwórca przepisów zawartych w książce, Frédéric Constant – Dyrektor Mediateki Instytutu Francuskiego odpowiedzialny w książce za wkład kulturowy oraz Robert Noceń – Sekretarz Generalny Carrefour Polska.

Atrakcją weekendu targowego będą również sesje gotowania na żywo na stoisku Carrefour. Prowadzić je będzie urodzony we Francji, a mieszkający w Polsce kucharz David Gaboriaud, który w sobotę i niedzielę (28-29 października) przyrządzać będzie potrawy nowoczesnej kuchni polsko-francuskiej. Będzie to okazja nie tylko do podpatrywania kucharskich trików czy zdobycia dedykacji w książce, ale również skosztowania przygotowanych dań.

Stoisko Carrefour odwiedzić powinni również wszyscy, którzy choć przez chwilę chcieliby poczuć się jak prawdziwi mistrzowie gotowania. Carrefour przygotował niespodziankę – możliwość wykonania nietypowego zdjęcia i uwiecznienia się w roli szefa kuchni. Nie zabraknie atrakcji dla najmłodszych i multimedialnych quizów o Francji. Goście, który wykażą się największą wiedzą otrzymają upominki.

Dla odwiedzających targi Carrefour Polska przygotował również promocję. Na stoisku firmy będzie można nabyć książkę „Z miłości do smaku” w obniżonej cenie 34,99 zł. (standardowa cena sprzedaży 49 zł).

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, referencyjnej sieci spożywczej, która posiada blisko 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.