Serenada ulubioną marką Polek i Polaków
Pod koniec września w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbyło się wręczenie nagród dla marek, które odniosły zwycięstwo w tegorocznej edycji konkursu konsumenckiego „Ulubiona marka Polaków i Polek 2017”. Celem badania było wskazanie najbardziej cenionych marek przez konsumentów, które wyłoniono spośród 1040 zgłoszonych do konkursu. W tegorocznej edycji triumfowała marka Serenada, zdobywając wyróżnienie w kategorii sery żółte.
Marki biorące udział w tegorocznej edycji zostały przyporządkowane do 138 kategorii FMCG. W kategorii sery żółte to Serenada okazała się niezwyciężona. —To ogromne wyróżnienie dla naszej marki. Dzięki temu wiemy, że nasze produkty trafiają w gusta konsumentów— podkreśla Emilia Pożarowszczyk, Kierownik Działu Marketingu i PR SM Spomlek.
Badanie przeprowadzano za pomocą internetu na grupie 1000 konsumentów, w wieku od 18. do 65. lat. Respondenci podczas badania wypełniali ankietę, w której dokonywali swojej subiektywnej oceny. Nie byli oni skrępowani obecnością ankietera, a oceny mogli dokonać w najbardziej dogodnym dla siebie czasie i miejscu. Respondentami były osoby mające decydujący wpływ na dokonywanie zakupów w gospodarstwie domowym, a ich zadaniem było wskazanie jednej, ulubionej marki w poszczególnych kategoriach produktowych.
Organizatorem badania było Wydawnictwo Gospodarcze, działające w strukturach międzynarodowych oraz świadczące komplementarne usługi dla biznesu sektora FMCG. W skład wydawnictwa wchodzą ogólnopolskie tytuły takie jak „Wiadomości handlowe” i „Wiadomości kosmetyczne”. Metodologia badania została opracowana Instytut GfK Polonia.
Marka Serenada od lat zajmuje się produkcją wielu różnych serów, w tym cieszących się dużą popularnością Radamera, Salami czy Goudy. Wyróżnia się czarno-żółtym opakowaniem, ale najważniejszym elementem jest wysoka jakość produktów, której gwarancją jest przede wszystkim receptura serowarska według której od lat produkowane są sery. Dzięki niej każdy kawałek sera bogaty jest w składniki odżywcze, wapń i minerały.
informacje o firmie
***
Pod nazwą Serenada kryje się wiele różnych żółtych serów, w tym tak popularne jak Radamer, Salami i Gouda. Marka wyróżnia się oryginalnym opakowaniem, które charakteryzuje się żółtym kolorem i czarnymi dziurami, ale najważniejszym elementem jest wysoka jakość produktów. Gwarancją jakości jest przede wszystkim receptura serowarska, według której od lat produkujemy nasze sery. Receptura mówi, że należy wziąć 10 litrów mleka na każdy 1 kg sera. Takie proporcje gwarantują, że każdy kawałek sera jest bogaty w składniki odżywcze, białko, wapń oraz minerały pochodzące z dużej ilości mleka.
informacje o firmie
***
Pod nazwą Serenada kryje się wiele różnych żółtych serów, w tym tak popularne jak Radamer, Salami i Gouda. Marka wyróżnia się oryginalnym opakowaniem, które charakteryzuje się żółtym kolorem i czarnymi dziurami, ale najważniejszym elementem jest wysoka jakość produktów. Gwarancją jakości jest przede wszystkim receptura serowarska, według której od lat produkujemy nasze sery. Receptura mówi, że należy wziąć 10 litrów mleka na każdy 1 kg sera. Takie proporcje gwarantują, że każdy kawałek sera jest bogaty w składniki odżywcze, białko, wapń oraz minerały pochodzące z dużej ilości mleka.