nowe produkty/usługi handel

Z Amica każdy zyskuje!

03.10.2017 | Amica S.A.

Zwrot pieniędzy dla klientów, którzy kupią sprzęty AGD do zabudowy o łącznej wartości ponad dwóch milionów złotych – Amica wystartowała z nową promocją  sprzedaży, w której wszyscy klienci mogą otrzymać 300, 500, a nawet 700 zł na kartę przedpłaconą. Akcję wspiera intensywna komunikacja w mediach.

W ramach kampanii „Każdy zyskuje 300, 500, 700 zł od Amica” dodatkowe środki finansowe na kartę prepaid może otrzymać każdy – wystarczy, że kupi co najmniej dwa sprzęty Amica do zabudowy. Promocja trwa do 31 stycznia 2018 r. lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi aż 2 100 000 zł. Za nabycie piekarnika z linii INTEGRA lub Amica IN. oraz płyty grzejnej otrzymamy zwrot na kartę przedpłaconą w wysokości 300 zł. Jeśli dołożymy do nich również okap, suma ta zwiększy się do 500 zł. 700 zł na dalsze zakupy otrzymają osoby, które zdecydują się na nabycie dodatkowo lodówki lub zmywarki.

 - Nasi konsumenci cenią sobie jakość i użyteczne rozwiązania, a podejmując decyzję o zakupie sprzętu AGD chcą mieć poczucie dobrze wydanych pieniędzy. Ideą przyświecającą Amice jest ułatwianie życia i odpowiadanie na realne potrzeby klientów. Rozumiemy to zarówno jeżeli chodzi o funkcjonalność naszych urządzeń, jak i przygotowanie najkorzystniejszej oferty zakupowej - mówi Wioleta Wróbel, Dyrektor ds. Marketingu Globalnego w Amica.

Wraz z początkiem października rozpoczęła się intensywna kampania telewizyjna. Do 25 listopada we wszystkich głównych stacjach (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2) oraz w stacjach tematycznych ukazywać się będą 15 sekundowe spoty reklamowe. O akcji dowiedzą się też wszyscy ci, którzy 5 i 8 października usiądą przed telewizorami, by obejrzeć mecze Reprezentacji Polski w piłce nożnej z Armenią i Czarnogórą podczas Eliminacji Mistrzostw Świata (Rosja 2018). Przy każdym z nich ukaże się 5 sekundowy spot.

28 października rozpocznie się również kampania radiowa w dwóch największych stacjach ogólnopolskich; RMF FM oraz Radio Zet, a także w 82 stacjach regionalnych i lokalnych.

Kampanii będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe w Internecie na głównych portalach informacyjnych (np. onet.pl i gazeta.pl) oraz w portalach wnętrzarskich, rozrywkowych i lokalnych. Kampania otrzyma także wsparcie PR w postaci współpracy z popularnymi blogerami. Sprzęty objęte promocją będą dostępne w wybranych dużych sieciach handlowych.

 

 

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

O Grupie Kapitałowej Amica

Amica to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się jakością, wyglądem i innowacyjnością.

Spółka generuje ponad 70% skonsolidowanych przychodów dzięki sprzedaży na ponad 50 rynkach zagranicznych. Strategia HIT 2023 zakłada osiągnięcie około 5 mld PLN przychodów ze sprzedaży i wygenerowanie 9% marży EBITDA w roku 2023.

Amica jest laureatem wielu prestiżowych nagród, zarówno polskich, jak i międzynarodowych, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej czy Red Dot Design Award: Best of the Best. Wśród portfolio marek Grupy Amica Wronki znajdują się także zagraniczne marki Gram, Hansa i CDA. Prezes Jacek Rutkowski został uhonorowany w marcu 2016 r. tytułem Prezesa Roku w ramach konkursu „Byki i Niedźwiedzie” Gazety Giełdy „Parkiet”.

załączniki

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

O Grupie Kapitałowej Amica

Amica to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego i jedna z najbardziej uznanych polskich firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W swojej ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się jakością, wyglądem i innowacyjnością.

Spółka generuje ponad 70% skonsolidowanych przychodów dzięki sprzedaży na ponad 50 rynkach zagranicznych. Strategia HIT 2023 zakłada osiągnięcie około 5 mld PLN przychodów ze sprzedaży i wygenerowanie 9% marży EBITDA w roku 2023.

Amica jest laureatem wielu prestiżowych nagród, zarówno polskich, jak i międzynarodowych, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej czy Red Dot Design Award: Best of the Best. Wśród portfolio marek Grupy Amica Wronki znajdują się także zagraniczne marki Gram, Hansa i CDA. Prezes Jacek Rutkowski został uhonorowany w marcu 2016 r. tytułem Prezesa Roku w ramach konkursu „Byki i Niedźwiedzie” Gazety Giełdy „Parkiet”.