handel internet media/marketing/reklama

W kręgu znajomych

06.09.2017 | Shumee

Partnerzy shumee dotarli w Internecie z informacją o swoich produktach do blisko 1 mln odbiorców.

Po pozytywnych doświadczeniach pierwszych partnerów programu rekomendacji, shumee rozpoczyna współpracę z kolejnymi firmami i uruchamia serwis dla nich oraz influencerów.

Podczas pierwszych pięciu akcji, w ramach których użytkownicy shumee zdobyli kody rabatowe pozwalające na tańsze zakupy, shumee zaangażowało pięćdziesięciu influencerów o potencjalnym zasięgu przeszło 1,6 mln. Akcje dotyczyły różnych branż: fashion, sport i aktywny tryb życia oraz gastronomia.

- Model budowania wiarygodnego, organicznego zasięgu na bazie udostępniania treści pomiędzy znajomymi sprawdza się. Program rekomendacji shumee, w którym lojalni klienci zostają nagrodzeni kodami rabatowymi w zamian za polecanie ulubionych produktów i usług, został pozytywnie oceniony przez naszych partnerów. Teraz stopniowo uruchamiamy kolejne akcje - mówi Szymon Midera, szef shumee. - Firmy zainteresowane budowaniem wiarygodnej komunikacji w oparciu o polecenia i autentyczne treści generowane przez klientów i influencerów, zapraszamy do współpracy - dodaje Midera.

shumeesz i masz

Shumee bazując na propagowaniu wiadomości "w kręgu znajomych" uzyskuje najwyższą możliwą wiarygodność oraz zauważalność komunikatów.

W ramach programu ‚shumeesz i masz’ firmy mogą nagradzać kodami rabatowymi osoby, które polecą ich produkty lub usługi swoim znajomym na shumee i udostępnią to w innych kanałach społecznościowych. Za udostępnienie postu z unikalnym # - klient otrzymuje w aplikacji shumee kod rabatowy do wykorzystania na zakupy.

Kampania shumee rozchodzi się od znajomego do znajomego za pomocą serwisów społecznościowych - uruchamia reakcję łańcuchową. Dodatkowo shumee współpracuje z osobami aktywnymi w kanałach social media, budującymi znaczne zasięgi. Każdy ze współpracujących z shumee influencerów przygotowuje na bazie dostarczonych mu materiałów i założeń osobistą, indywidualną treść, dopasowaną do oczekiwań swoich odbiorców.

- Podczas, gdy konsumenci coraz mniej wierzą tradycyjnym formom reklamy, które pełnią funkcję bardziej budowania świadomości marki, marketing rekomendacji daje wiarygodność. A to z kolei przekłada się na sprzedaż i chęć powrotu do danej marki - mówi Midera.

informacje o firmie
informacje o firmie