nowe produkty/usługi styl życia towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

Powermat Polska i Dunkin’ Donuts łączą siły!

04.09.2017 | Powermat

Popularna sieć kawiarni Dunkin’ Donuts rozpoczęła współpracę z innowacyjnym start-upem Powermat Polska. Nowe punkty bezprzewodowego ładowania, czyli PowerSpoty pojawiły się w kawiarni przy ul. Świętokrzyskiej w Warszawie. Dunkin’ Donuts dzięki współpracy z Powermat Polska ma do zaoferowania swoim klientom, oprócz pysznej kawy i przebojowego donuta, także możliwość darmowego doładowania swojego telefonu i smakowite promocje dostępne w aplikacji Powermat. 

 Rozpoczęcie współpracy

 Współpraca z Dunkin’ Donuts cieszy nas szczególnie, bo to lokale nowoczesne i popularne, szczególnie wśród młodych i aktywnych osób, które w naturalny sposób są użytkownikami  Powermat. Kolejnym pozytywnym elementem nowo nawiązanej współpracy jest fakt, że kawiarnie te wywodzą się z USA, gdzie nasz System posiada ponad milion stałych użytkowników. Klienci Dunkin’ Donuts doceniają dodatkowe usługi, takie jak darmowe WiFi czy właśnie możliwość bezprzewodowego ładowania swojego smartfona. Ponadto aplikacja PowerFinder pokieruje użytkowników do lokalu, gdy ich telefon zacznie domagać się energii. Goszcząc w Dunkin’ Donuts klient doładuje się energią pijąc wyśmienitą kawę, a przy okazji jego telefon także nabiera sił – z uśmiechem tłumaczy Juliusz Korwin, Dyrektor Marketingu Powermat Polska, start-upu oferującego aplikację, dzięki której klienci lokali gastronomicznych mogą za darmo doładować telefon oraz skorzystać z personalizowanych promocji. – W dodatku, dzięki naszej aplikacji każdy użytkownik będzie mógł skorzystać z oferty promocyjnej na słodkości oferowane w lokalu – dodaje Korwin.

 Dunkin’ Donuts – kawiarnia nowoczesna w każdym calu

 Dunkin’ Donuts to międzynarodowa sieć kawiarni z korzeniami w USA, w których flagowym produktem jest zestawienie pysznej kawy z  kolorowym  pączkiem z dziurką, czyli donutem. Te pyszne kolorowe słodkości są dostępne w kilkudziesięciu fantazyjnych smakach. W ofercie znajdują się również pożywne kanapki i inne wypieki. – Klienci Dunkin’ Donuts to zwykle osoby młode, aktywne zawodowo, których napięty grafik nie pozwala na zbyt długie spędzanie czasu w lokalu. Z tego powodu nasze kawiarnie zwykle znajdują się w atrakcyjnych, popularnych wśród klientów miejscach, takich jak centra miast, pasaże handlowe czy skrzyżowania ulic o bardzo wysokim ruchu pieszych. To pozwala nam być blisko tych, którzy potrzebują w ciągu dnia szybkiej, słodkiej przekąski i energetycznej kawy. Cieszymy się z tego, że nasi klienci dzięki Powermat będą mogli doładować telefon i skorzystać z szeregu promocji, które dla nich przygotowaliśmy. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na współpracę z Powermat Polska – mówi Michael Motz, CEO Dunkin’ Donuts.

 Wykorzystanie nowoczesnych technologii w branży HoReCa stało się rzeczywistością, a wręcz koniecznością. – Dziś klienci oczekują usług dodatkowych, takich właśnie jak system Powermat. Restauratorzy natomiast są coraz bardziej świadomi tych potrzeb i szukają ciekawych i praktycznych także dla nich rozwiązań. Spersonalizowane oferty promocyjne pomagają im komunikować się z klientem i dostarczyć mu tego, czego on oczekuje. Wdrożenie w Dunkin’ Donuts jest doskonałym przykładem tego, że warto wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów - dodaje Juliusz Korwin.

informacje o firmie

***

 Juliusz Korwin – Dyrektor ds. Marketingu Powermat Polska. Manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie marketingu i sprzedaży. Z wykształcenia politolog jednak swoją karierę zawodową poświęcił na zdobywaniu wiedzy i kompetencji w obszarze kompleksowego zarządzania marką. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu analiz marketingowych, administrowania funduszami europejskimi, alternatywnych źródeł kapitału na rozwój oraz inżynierii finansowej. Jako Dyrektor Marketingu Powermat Polska stawia sobie za cel maksymalną popularyzację rozwiązania Powermat w szczególności w przestrzeni publicznej oraz w branży HoReCa.

***

Powermat Polska (powermatpolska.pl) to startup, który opiera się na aplikacji mobilnej i technologii bezprzewodowego ładowania smartfonów. System przeznaczony jest do wykorzystania w przestrzeni publicznej np. w restauracjach, sklepach czy kawiarniach, gdzie montowane są tzw. PowerSpoty, czyli stacje ładujące telefony za pomocą  indukcji elektromagnetycznej. Użytkownicy mogą korzystać z tej wygodnej i darmowej energii, jeśli ściągną aplikację Powermat, która dodatkowo umożliwia im dostęp do specjalnie przygotowanych promocji, zniżek i konkursów. Tak zaangażowany konsument, spędza w danym lokalu średnio 11 minut dłużej, co z kolei przekłada się na korzyści dla właścicieli. Poza Polską System jest już dostępny m.in w Stanach Zjednoczonych, Australii oraz Wielkiej Brytanii.

informacje o firmie

***

 Juliusz Korwin – Dyrektor ds. Marketingu Powermat Polska. Manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie marketingu i sprzedaży. Z wykształcenia politolog jednak swoją karierę zawodową poświęcił na zdobywaniu wiedzy i kompetencji w obszarze kompleksowego zarządzania marką. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu analiz marketingowych, administrowania funduszami europejskimi, alternatywnych źródeł kapitału na rozwój oraz inżynierii finansowej. Jako Dyrektor Marketingu Powermat Polska stawia sobie za cel maksymalną popularyzację rozwiązania Powermat w szczególności w przestrzeni publicznej oraz w branży HoReCa.

***

Powermat Polska (powermatpolska.pl) to startup, który opiera się na aplikacji mobilnej i technologii bezprzewodowego ładowania smartfonów. System przeznaczony jest do wykorzystania w przestrzeni publicznej np. w restauracjach, sklepach czy kawiarniach, gdzie montowane są tzw. PowerSpoty, czyli stacje ładujące telefony za pomocą  indukcji elektromagnetycznej. Użytkownicy mogą korzystać z tej wygodnej i darmowej energii, jeśli ściągną aplikację Powermat, która dodatkowo umożliwia im dostęp do specjalnie przygotowanych promocji, zniżek i konkursów. Tak zaangażowany konsument, spędza w danym lokalu średnio 11 minut dłużej, co z kolei przekłada się na korzyści dla właścicieli. Poza Polską System jest już dostępny m.in w Stanach Zjednoczonych, Australii oraz Wielkiej Brytanii.