nowe produkty/usługi internet media/marketing/reklama
WP Książki: zaplanuj promocję swojej książki razem z Wirtualną Polską!
WP Książki jeden z najdłużej działających serwisów Wirtualnej Polski, wystartował w nowej odsłonie. Witryna zupełnie zmieniła swój kształt, dostosowując się do wymagań współczesnego użytkownika. WP Książki oparto o nowoczesną platformę kontentową, którą charakteryzuje: szybkość ładowania stron, ich magazynowy układ, jednolity zestaw funkcji (m.in. quizy, sondy), maksymalna funkcjonalność w mobile oraz wspólna siatka reklamowa. Dzięki zastosowaniu big data serwisy uczą się preferencji czytelników, serwując im przy kolejnych wizytach interesujące ich treści. WP Książki nie wymagają odświeżania – kolejne strony otwierają się bez konieczności przeładowań.
W nowej wersji użytkownik z łatwością odnajdzie poszukiwane treści. Wszystkie pogrupowano w kategorie tematyczne, m.in.:
- ”Dzieje się” – sekcja z aktualnościami: zaproszenia na festiwale książkowe, spotkania z autorami, imprezy czytelnicze.
- ”Gwiazdy piszą” – z popularnymi książkami pisanymi przez celebrytów.
- ”W drodze” – z tytułami związanymi z podróżami.
- ”Love story” – książki z wątkiem miłosnym w tle.
- ”Kryminał” - tytuły z fabułą zorganizowaną wokół zbrodni.
- ”Biografie” – opisy życia znanych i cenionych osób.
- ”Książki dla dzieci” – książki, które uczą, pobudzają do refleksji lub śmiechu najmłodszych.
- „Ebooki” – książki w wersji audio z możliwością wypróbowania ich za darmo.
W serwisie codziennie publikowane są nowe treści redakcyjne - recenzje, wywiady, galerie. Wybrane specjalnie dla użytkownika, a także przedpremierowe fragmenty książek.
Z menu głównego w prosty i intuicyjny sposób możne przejść do najnowszych, najpopularniejszych oraz polecanych materiałów. Warto zauważyć, że WP Książki to również doskonałe narzędzie do zaplanowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnych nowości wydawniczych. Planując działania, do każdego tytułu redakcja podchodzi indywidualnie, tak by jak najbardziej zachęcić użytkowników serwisu do sięgnięcia po daną książkę. Dedykowany pakiet reklamowy jest ściśle powiązany z promocją redakcyjną, która obejmuje nie tylko standardowe publikacje zapowiedzi książki, ale również wywiady z autorami czy szersze, pogłębione opracowania redakcyjne publikowane w serwisie. Równocześnie serwis WP Książki jest doskonałym miejscem do publikacji fragmentów książek, planów spotkań autorskich jak i wszelkich innych materiałów uatrakcyjniające przekaz promocyjny tytułu.
Ponadto użytkownicy wszystkich serwisów rozrywkowych Wirtualnej Polski mają dostęp do quizów sprawdzających ich wiedzę na temat show-biznesu, świata kina, muzyki i literatury. Istnieje również możliwość publikacji dedykowanego tematyce książki quizu. Ważną rolę w witrynie odgrywa kontent wideo - codzienny format #dziejesiewkulturze.
Wszystkie te działania, w połączeniu z całym portfolio reklamowym Wirtualnej Polski oraz dopasowaniem działań reklamowych do serwisów tematycznych tworzą możliwość szerokiego dotarcia z informacjami o zapowiedziach i premierach. Warto zauważyć, że w stosunku maj do czerwca liczba wejść bezpośrednich do serwisu wzrosła o ponad 500% (źródło dane wewnętrzne, maj-czerwiec 2017).
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie