internet technologie ekonomia/biznes/finanse

Ericsson technologicznym partnerem PSG

06.09.2017 | Ericsson Sp. z o.o.

Paryż Saint-Germain - najbardziej utytułowana drużyna piłkarska we Francji, wie jak zbudować wspaniały zespół. Dzięki współpracy z Ericsson staną się najbardziej zaawansowanym technologicznie klubem. Z Ericsson, oficjalnym cyfrowym partnerem klubu Paris Saint-Germain, gracze, trenerzy, pracownicy pomocy technicznej i kibice przeżyją niezwykłe doświadczenia na boisku jakni poza nim.

Kondycja piłkarzy poza sezonem jest integralną częścią sukcesu na boisku. Piłkarze Paris Saint-Germain (PSG) skorzystali odpoczynku po sezonie, aby następnie ciężko trenować. Piłkarze PSG zapewniają sobie tym właściwą kondycję fizyczną podczas rozpoczęcia sezonu.

Ericsson, technologiczny partner klubu, przedstawia, że cyfrowa analiza poprawia szkolenia PSG, zapewniając piłkarzom szczytową formę.

"Cieszymy się, że możemy powitać firmę Ericsson w rodzinie Paris Saint-Germain. Jednym z celów klubu jest stać się jedną z największych klubów na świecie, dlatego transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie" powiedział Frédéric Longuépée, Deputy General Manager PSG.

Paris Saint-Germain i Ericsson wspólnie wprowadzać będą innowacje w trzech obszarach: systemu informacji o osiągach sportowych, cyfrowego systemu wspomagania doświadczeń oraz doradztwa technologicznego i innowacji.

W PSG talent dostrzegalny jest nie tylko na boisku. Najlepsi wykonawcy zespołu informatycznego klubu połączą się z Ericssonem. Z pełną gamą dostępnych rozwiązań i usług firmy będą współpracować nad opracowaniem zwycięskiej strategii przekształcania technologicznego klubu. Gdy kultowy Parc des Princes wypełnia się tłumem kibiiców duże pokrycie sieci to tylko początek wyzwania. Oczekiwania kibiców pomogą spełnić paryskie cyfrowe platformy do przechowywania danych, witryny sieci Web, aplikację dla telefonów komórkowych i duże ekrane do transmisji wydarzeń w Paris Saint-Germain.

"Razem z zespołem Paris Saint-Germain jesteśmy pewni, że najbardziej utytułowane kluby to te również najbardziej zaawansowane technologicznie." powiedziała Helena Norrman, Senior Vice President and Chief Marketing and Communications Manager.

Więcej informacji o współpracy Ericsson i Paris Saint-Germain: Ericsson & PSG

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericssonpolska

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

załączniki

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericssonpolska

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska