ekonomia/biznes/finanse

Najlepsza jakość obsługi jest w PZU

05.07.2017 | Grupa PZU

W czerwcu 2017 r. eksperci portalu MojeBankowanie.pl w ramach 3 edycji Instytucji roku 2017 zbadali jakość obsługi w placówkach. Liderem rankingu tej edycji w ubezpieczeniach jest PZU.

Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule oceniając 6 etapów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z doradcą oraz zakończenie. Eksperci odwiedzili 252 placówki banków, ubezpieczycieli i telekomów. Pierwsze miejsce rankingu tej edycji w ubezpieczeniach zdobył PZU.

W roku 2017 to pierwsza z czterech edycji badania. Średni wyniki z 4 edycji pozwoli w styczniu 2018 wyłonić zwycięzców Instytucji roku 2017. Instytucja Roku to pierwszy niezależny ranking instytucji z trzech głównych, obsługowych branż w Polsce. Celem rankingu jest promowanie i wyróżnianie firm, które są proklienckie i zapewniają przyjazne, z punktu widzenia klientów, rozwiązania, zgodnie z maksymą, że jakość pamięta się dłużej niż cenę. W ramach rankingu firmy mogą otrzymać 2 wyróżnienia: Najlepsza Jakość Obsługi w Placówce, Najlepsza Jakość Obsługi w Zdalnych Kanałach Kontaktu.

W ubiegłorocznym rankingu, zdobywcą tytułu Instytucja Roku 2016 w ubezpieczeniach, zarówno w kategorii Najlepsza obsługa w placówce, jak i Najlepsza Jakość Obsługi w Zdalnych Kanałach Kontaktu, był PZU.

informacje o firmie
informacje o firmie