turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
54% tegorocznych certyfikatów jakości TripAdvisor dla Best Western – sieć z rekordowym poziomem satysfakcji gości
Best Western Hotels & Resorts ogłosiła imponującą liczbę 1956 obiektów zrzeszonych w sieci, które otrzymały tegoroczne wyróżnienie TripAdvisor Certificate of Excellence, osiągając tym samym najwyższy poziom satysfakcji gości w historii marki. Prestiżowe wyróżnienie od siedmiu lat przyznawane jest obiektom, które w portalu TripAdvisor nieustannie zdobywają wyjątkowo pozytywne opinie podróżujących. Aż 54% tegorocznych certyfikatów zostało przyznane hotelom Best Western.
Od 2013 roku liczba zrzeszonych w ramach marek należących do Best Western hoteli, które uzyskały wyróżnienie, wzrosła o 46 procent. Ze 1956 obiektów wyróżnionych certyfikatem, 1288 znajduje się w Ameryce Północnej - w tym 1148 w Stanach Zjednoczonych, a 140 w Kanadzie. W sumie, 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej otrzymało TripAdvisor® Certificate of Excellence. Co więcej, ponad 40% z tegorocznych laureatów wyróżniono już trzeci rok z rzędu.
Będąc największą na świecie stroną poświęconą podróżowaniu*, TripAdvisor wybierany jest przez miliony podróżników z całego świata jako miejsce wymiany ocen i opinii dotyczących hoteli, restauracji oraz atrakcji na całym globie. Rozumiejąc jak ważna dla klienta jest możliwość zabrania głosu, Best Western stała się jedną z pierwszych marek hotelarskich, które dodały oceny podróżnych w serwisie TripAdvisor bezpośrednio do stron internetowych swoich obiektów.
- Certyfikat jakości przyznawany przez TripAdvisor to wspaniałe wyróżnienie i jesteśmy podekscytowani, że tak wiele z naszych hoteli ponownie osiągnęło ten sukces – powiedziała Dorothy Dowling, Senior Vice President oraz Chief Marketing Officer w Best Western Hotels & Resorts. – Sieć słucha głosu klientów, aby ulepszać dla nich oferty marek. Zadowolenie gości ma dla więc nas priorytetowe znaczenie, a poziom uznania wg wiodącej platformy ocen klienckich jest prawdziwym potwierdzeniem naszego skoncentrowanego na gościach podejścia – dodała Dowling.
Wśród polskich hoteli Best Western, które uzyskały certyfikat jakości znalazły się:
- Best Western Hotel Cristal
- Best Western Hotel Felix
- Best Western Hotel Petropol
- Best Western Hotel Portos
- Best Western Hotel Trybunalski
- Best Western Jurata Hotel
- Best Western Plus Arkon Park Hotel
- Best Western Plus Brzeg Centrum
- Best Western Plus Business Faltom Hotel
- Best Western Plus Ferdynand Hotel
- Best Western Plus Hotel Dyplomat
- Best Western Plus Hotel Podklasztorze
- Q Hotel Krakow, BW Premier Collection
- Q Hotel Wroclaw, BW Premier Collection
Certyfikat przyznawany jest na podstawie jakości, liczby i aktualności recenzji przesłanych na stronę TripAdvisor w ciągu 12 miesięcy. Aby się zakwalifikować, firmy muszą utrzymać wynik w ogólnym rankingu na poziomie co najmniej czterech z pięciu poziomów, otrzymać wymaganą minimalną liczbę recenzji, a także znajdować się na stronie przez co najmniej 12 miesięcy.
* źródło: comScore Media Metrix for TripAdvisor Sites, grudzień 2016
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.