nowe produkty/usługi media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse rodzina
Rodzina Proamowskich przybliża ubezpieczenia
Proama postanowiła mówić o ubezpieczeniach w sposób bardziej przystępny dla klientów. W związku z tym wydała komiks. Kolejne odcinki komiksu dotyczą kolejnych sytuacji życiowych, w których z pomocą przychodzi odpowiednie ubezpieczenie.
Komiks Proama skierowany jest do Agentów i Klientów. Opisane s w nim losy rodziny Proamowskich, która spotyka się - jak każdy z nas – z różnymi życiowymi sytuacjami. W tle tych przygód pojawiają się ubezpieczenia pod czujnym okiem komiksowego Pana Marka, Agenta, który prowadzi Promaowskich przez zawiłości i meandry świata ubezpieczeń.
Ten oryginalny pomysł na przybliżenie świata ubezpieczeń w lekkiej rysunkowej formie ma na celu podniesienie wiedzy naszych Klientów nie tylko o ofercie Proama, marki Generali, ale przede wszystkim pokazanie ich od ludzkiej, praktycznej strony.
- Często możemy usłyszeć, że sprzedaż to sprzedaż. Nie ma znaczenia czy chodzi o sprzedaż zapałek, samochodów czy ubezpieczeń. Reguły rynku działają w każdej branży bardzo podobnie. Ale czy na pewno ? – pyta autor tekstów do komiksu, Marek Wojciechowski. - Jeśli chcemy sprzedać auto –pokazujemy Klientowi kilka modeli. Odcień lakieru, opływowy kształt. Ale co najważniejsze Klient może sam sprawdzić czy wygodnie siedzi się za kierownicą i jak auto przyspiesza. Gdy sprzedajemy ubezpieczenie to rozmawiamy z Klientem o białej kartce papieru o nazwie polisa. Kartce, która jest obietnicą, że gdy zdarzy się coś złego Klient nie zostanie sam. To obietnica oparta na zaufaniu. Obietnica, od której zależy to, czy Klient dostanie pomoc i wsparcie, gdy utraci dorobek całego życia.
Najlepszym sposobem, aby wytłumaczyć Klientowi, co oznacza dla niego wybór tej polisy jest zobrazowanie mu tego co kupuje. Dlatego Proama postanowiła pokazać ubezpieczenia w formie komiksu: jak działa polisa w konkretnej sytuacji życiowej.
Obecnie zostały wydane już odcinki dotyczące ubezpieczenia domu, ubezpieczenia turystycznego oraz ubezpieczenia małych i średnich firm. W planach sa kolejne dotyczące ubezpieczeń komunikacyjnych, NNW szkolnego oraz ponownie ubezpieczenia mieszkania.
- Ubezpieczenia to nie tylko suche zapisy Ogólnych Warunków Ubezpieczeń, klauzul i opcji dodatkowych. Ubezpieczenia to przede wszystkim życie, bo ubezpieczenia są dla ludzi. Zachęcamy do podglądania przygód rodziny Proamowskich. Zachęcamy do spojrzenia na świat ubezpieczeń z zupełnie innej strony niż dotychczas – dodaje Marek Wojciechowski.
Autorem tekstów jest jeden z pracowników Generali, właściciela marki Proama - Marek Wojciechowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Ubezpieczeń Majątkowych i Komunikacyjnych a nadzór nad pracami graficznymi sprawowała Aleksandra Więch z Departamentu Marketingu Generali.
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@proama.pl
tel: 797604442
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Justyna Szafraniec
justyna.szafraniec@proama.pl
tel: 797604442