turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
Best Western przejmuje sieć hoteli w Szwecji i staje się największym graczem na tamtejszym rynku
135 hoteli i aż o 55 obiektów więcej niż najliczniejsza z pozostałych sieci na rynku - Best Western Hotels & Resorts przejmując Sweden Hotels, jedną z największych grup hotelowych Skandynawii, objęła pozycję lidera na tamtejszym rynku usług hotelarskich.
Największa na świecie rodzina hotelowa przejęła Sweden Hotels, tym samym powiększając swoje portfolio o 59 obiektów i stając się liderem rynku hotelarskiego w Szwecji.
Założona w 1977 roku Sweden Hotels funkcjonowała według zbliżonego do Best Western systemu biznesowego, w ramach swojego portfolio łącząc i wspierając niezależnie zarządzane hotele. Pod szyldem sieci zrzeszone były głównie hotele trzygwiazdkowe oraz czterogwiazdkowe, które od tej pory zasilą szeregi marek Best Western lub franczyzy typu white label – SureStay Hotel Group.
Przejęcie Sweden Hotels stanowi kolejny krok w globalnym rozwoju Best Western. W minionym roku sieć otworzyła blisko 100 hoteli w Ameryce Północnej oraz kolejne 102 na całym świecie. Na mapie obiektów Best Western są już ponad 4 200 miejsca w 100 państwach.
W Polsce sieć jest drugą co do wielkości pod względem liczby hoteli, nieustannie rozwijając oferowane gościom portfolio. Planowane są także otwarcia nowych obiektów, m. in. Best Western Hotel Mariacki w Katowicach oraz Rezydencja Gubałówka, BW Premier Collection w Zakopanem.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.