turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Best Western Kraków Old Town z nowymi wnętrzami oraz nową nazwą

Nowy design i nowa marka – tak Best Western Kraków Old Town zakończy pierwsze półrocze 2017 roku.  Hotel, który w ciągu ostatnich miesięcy przeszedł renowację oraz przeobrażenie w zakresie aranżacji wnętrz, zmienił także brand w ramach struktur największej na świecie rodziny hotelowej i rozpoczął funkcjonowanie jako Best Western Plus Kraków Old Town.

Wraz z początkiem czerwca jeden z pięciu krakowskich obiektów zrzeszonych w sieci Best Western powitał gości pod nową marką z segmentu upper midscale. Położony w sercu dawnej stolicy Polski Best Western Kraków Old Town po wdrożeniu nowej aranżacji wnętrz oraz podniesieniu standardu oferowanych gościom pokoi otworzył swoje podwoje jako Best Western Plus. 

To kolejny rozdział w historii budynku zaprojektowanego w 1875 roku przez Filipa Pokutyńskiego. Kamienica o eklektycznej fasadzie była miejscem m. in. jednej z pierwszych projekcji kinematografu w Polsce  w 1897 roku, a w roku 1905 I Zjazdu Kobiet Polskich, czyli ówczesnych emancypantek. Charakterystyczną szklaną nadbudowę dodano do budynku na początku XXI wieku, niemal trzykrotnie zwiększając tym samym liczbę dostępnych pokoi.

Obecnie Best Western Kraków Old Town do dyspozycji gości oddaje 92 klimatyzowane pokoje o nowoczesnym designie. W projekcie przygotowanym przez pracownię R-Design Runowiecki Marcin dominują proste formy, kontrastowe kolory oraz silne inspiracje wzorami geometrycznymi. Odmienione zostały wnętrza wszystkich pomieszczeń, pokoi dla gości oraz przestrzeni biurowych. Ofertę obiektu rozszerzono także o nowoczesny drink bar.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.