nowe produkty/usługi sport media/marketing/reklama
„Niby tylko rok, a tyle się zmieniło” – ruszyła kampania reklamowa inicjatywy „Nestlé porusza Polskę”
Ruszyła kampania, promująca drugą edycję programu „Nestlé porusza Polskę”, w ramach którego firma ufunduje 16 siłowni terenowych, po jednej w każdym województwie. Za kreację spotów oraz wsparcie kampanii w Internecie odpowiada agencja 4FRAME, a zakup mediów zrealizował dom mediowy MEC.
W piątek, 12 maja ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa, wspierająca program „Nestlé porusza Polskę”. W ramach działań przygotowano dwa 15 sekundowe spoty reklamowe. W pierwszym z nich, poprzez krótki dialog dwóch starszych panów, promowana jest akcja społeczna firmy Nestlé i głosowanie na wybrane lokalizacje w drugiej edycji programu „Nestlé porusza Polskę: Porusz swoją okolicę”. W drugiej odsłonie kampanii, która rusza 19 maja, zostanie zakomunikowana wielka loteria „Nestlé porusza Polskę: rusz po nagrody”.
Kampania w swojej wymowie nawiązuje do ubiegłorocznej edycji programu, w którym powstało 16 siłowni. Działania prowadzone są w telewizji oraz w Internecie, poprzez media społecznościowe – portal Facebook oraz platformy VOD. Dodatkowo zostaną przeprowadzone działania bannerowe oraz pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.
Najnowsze spoty wspierające inicjatywę „Nestlé porusza Polskę”:
Spoty dotyczący głosowania: https://youtu.be/XWC1isuyiFk
Spot dotyczący loterii: https://youtu.be/tep9C-A9kiA
„Nestlé porusza Polskę”
Inicjatywa „Nestlé porusza Polskę” ma na celu wspieranie konsumentów w prowadzeniu aktywnego trybu życia, zgodnie z motto Nestlé: „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. W tym roku Nestlé sfinansuje kolejnych 16 obiektów do ćwiczeń na świeżym powietrzu. W każdym województwie powstanie jeden taki obiekt. W całym kraju można już głosować na blisko 500 lokalizacji zgłoszonych do konkursu przez gminy. Głosowanie potrwa do 30 czerwca. Każdego dnia można oddać 1 głos. Pełna lista lokalizacji znajduje się na www.NestlePorusza.pl.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.