wydarzenia handel budownictwo/nieruchomości
Studio Dekoral po raz czwarty nagrodzone Gwiazdą Jakości
Sieć sklepów Studio Dekoral już po raz czwarty została odznaczona Gwiazdą Jakości – w kategorii Sklepy specjalistyczne – wyposażenie wnętrz. Nagroda przyznawana jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi – rankingu konsumenckiego, którego celem jest wyłonienie najbardziej przyjaznych sieci handlowych w całym kraju.
Gwiazdy Jakości Obsługi to szczególna klasyfikacja, w której oceny przyznawane są przez samych klientów, 365 dni w roku na platformie internetowej jakoscobslugi.pl. To jedyne tego typu badanie w Polsce, podkreślające rolę satysfakcji konsumenta i jego zmieniających się potrzeb. W tegorocznej edycji użytkownicy ocenili ponad 45 000 firm z 200 branż. Sieci handlowe, które wypadły najlepiej i wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej dziedzinie, otrzymały tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Nagroda świadczy o wiarygodności i otwartości firmy na potrzeby konsumentów.
Studio Dekoral zostało uhonorowane w kategorii Sklepy specjalistyczne – wyposażenie wnętrz już po raz czwarty. W innych kategoriach laureatami zostali m.in. Lidl (Supermarkety), mBank (Banki) czy Play (Telekomunikacja mobilna).
Zwieńczeniem tegorocznej, jubileuszowej edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi była uroczysta gala w Business Centre Club w Warszawie. Odbyła się 15 marca – nieprzypadkowo w Międzynarodowy Dzień Konsumenta. Nagrodę w imieniu pracowników Studia Dekoral odebrała Agata Lepkowska, marketing manager w PPG Industries.
Studio Dekoral serdecznie dziękuje swoim Klientom za okazane zaufanie i wszystkie oddane głosy. Gwiazda Jakości to ogromna motywacja, by jeszcze mocniej pracować nad podwyższaniem standardów obsługi i jakości produktów.