budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
Niemal 500 nowych inwestycji na całym świecie – sieć Best Western ujawnia intensywne plany rozwoju
Czwartek, 30 marca 2017 r. – Sieć Best Western Hotels & Resorts poinformowała o szeregu - niemal 500 - będących w toku planów inwestycyjnych. Firma obecnie sygnuje swoimi markami 239 hoteli w Europie, Azji, Afryce, Oceanii, Ameryce Południowej oraz na Bliskim Wschodzie, jak również 224 w Ameryce Północnej – 60% z nich to obiekty nowobudowane. Niemal 500 kolejnych inwestycji toczy się w wielu państwach na różnych kontynentach.
– Best Western nadal zapewnia wyjątkową wartość właścicielom hoteli oraz inwestorom na całym świecie. Widzimy zainteresowanie różnorodnymi markami z naszego portfolio, które wciąż się rozwija – stwierdziła Suzi Yoder, Senior Vice President of International Operations w Best Western Hotels & Resorts.
– Miniony rok był dla nas bardzo ekscytujący. Podobnie zapowiada się 2017, ponieważ obserwujemy jeszcze większy wzrost potencjału. Czekamy na pojawienie się hoteli Best Western w nowym miejscach na świecie jeszcze w tym roku, a także na rozwój kilku z naszych młodszych marek, coraz bardziej zaznaczając naszą globalną obecność – dodała Yoder.
Z siedmioma osobnymi markami, Best Western zapewnia inwestorom skrojone na miarę ich potrzeb opcje oraz jeszcze więcej elastyczności. Obecnie plany inwestycyjne Best Western obejmują:
- 224 obiekty w Ameryce Północnej,
- 109 obiektów w Europie,
- 49 obiektów w Azji,
- 33 obiekty w Oceanii,
- 20 obiektów w Ameryce Południowej,
- 15 obiektów w Afryce,
- 13 obiektów na Bliskim Wschodzie.
Aktualne plany inwestycyjne ujawnione zostały w ślad za pełnym sukcesów rokiem 2016 - sieć świętowała 70 lat istnienia biznesu i osiągnęła kolejne kamienie milowe. W ostatnich miesiącach 2016 roku Best Western ogłosiła także debiut SureStay Hotel Group℠, która powstała z myślą o zapewnieniu hotelarzom - niejednokrotnie doświadczającym jednostronnych kontraktów, które nie przynoszą im korzyści – kolejnej opcji rozwoju. Rewolucyjna franczyza typu „white label” oparta jest o struktury Best Western i oferuje proste przejście do jednej z trzech marek SureStaySM – SureStay, SureStay PlusSM oraz SureStay Signature CollectionSM.
– Koncepcja spotkała się z zainteresowaniem już na wczesnym etapie. 30 hoteli SureStay zostało już zaakceptowane, a spodziewamy się 100 kolejnych otwarć do końca 2017 roku – powiedział Ron Pohl, Senior Vice President i COO w Best Western Hotels & Resorts.
W ubiegłym roku Best Western otworzyła niemal 100 hoteli w Ameryce Północnej oraz 102 obiekty na całym świecie. Portfolio firmy obejmuje dziś ponad 4 200 miejsca w 100 państwach. W Polsce Best Western proponuje gościom 26 hoteli w rożnych miastach i regionach kraju – w tym nowo otwarty Best Western Plus Hotel Podklasztorze.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4 200* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie bije rekordy branżowe dotyczące liczby nagród oraz wyróżnień. W 2016 roku niemal 60 procent hoteli w Północnej Ameryce otrzymało certyfikat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor, a Best Western i Best Western Plus znalazły się w pierwszej trójce wśród najlepszych marek z półek cenowych w klasach średniej i wyższej średniej według Business Travel News. Best Western otrzymał także pięć kolejnych nagród Dynatrace Best of the Web dla najlepszej strony hotelarskiej. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki, a dzięki współpracy z Google Street View klienci sieci mogą m.in. obejrzeć hotele przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie. Obejmują także hotele będące inwestycjami w toku.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4 200* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie bije rekordy branżowe dotyczące liczby nagród oraz wyróżnień. W 2016 roku niemal 60 procent hoteli w Północnej Ameryce otrzymało certyfikat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor, a Best Western i Best Western Plus znalazły się w pierwszej trójce wśród najlepszych marek z półek cenowych w klasach średniej i wyższej średniej według Business Travel News. Best Western otrzymał także pięć kolejnych nagród Dynatrace Best of the Web dla najlepszej strony hotelarskiej. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki, a dzięki współpracy z Google Street View klienci sieci mogą m.in. obejrzeć hotele przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie. Obejmują także hotele będące inwestycjami w toku.