nowe produkty/usługi internet technologie ekonomia/biznes/finanse
Technologie NuPlays pomogą Grupie ZPR Media
Platforma muzyczna NuPlays i Grupa ZPR Media zawarły umowę o współpracy. Na jej mocy ZPR będzie dystrybuować cyfrowe treści za pośrednictwem NuPlays.
Grupa ZPR Media wykorzysta technologię NuPlays do realizowania projektów specjalnych, m.in. sprzedaży gadżetów artystów wydawanych przez ZPR, udostępniania treści cyfrowych z wykorzystaniem kodów dCard oraz innych, innowacyjnych rozwiązań oferowanych przez NuPlays.
ZPR jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się grup medialnych w Polsce. Obecnie jest jednym z największych wydawców prasowych, nadawców radiowych i telewizyjnych oraz właścicielem kilku serwisów internetowych. Prowadzi również działalność eventową.
NuPlays jest polską niezależną platformą muzyczną przeznaczoną dla fanów i artystów. Fanom oferuje możliwość nabywania muzyki, gadżetów i biletów na koncerty, natomiast artystom tworzyć oferty związane ze swoją twórczością.
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).