Nie czekaj, czas ucieka – tylko przez tydzień koszty pożyczki niższe aż o 60%
Provident tnie koszty pożyczki, i to aż o 60%! Aby skorzystać z tej wyjątkowej oferty, trzeba się pospieszyć. Promocja Happy Week potrwa tylko do końca lutego.
Wszystko, co dobre, szybko się kończy – dlatego warto się pospieszyć, by skorzystać z tej wyjątkowo atrakcyjnej promocji. Startuje ona 22 lutego i będzie obowiązywać do 28 lutego, a więc tylko przez 7 dni. Tego typu akcję z tak dużą obniżką kosztów pożyczki firma organizuje po raz pierwszy.
- Niedawno w ramach promocji wyprzedaży proponowaliśmy naszym klientom obniżenie kosztów pożyczki o 50 proc. Teraz postanowiliśmy zwiększyć rabat o kolejne 10 proc. – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska.
Happy Week w Provident to doskonała okazja, by poznać ofertę firmy. Promocja dotyczy pożyczek trzymiesięcznych na kwotę 1500 zł, 2000 zł lub 2500 zł. Skierowana jest do nowych klientów, którzy nie korzystali do tej pory z oferty Provident Polska.
- Chcemy, by konsumenci mieli szansę przekonać się, że pożyczanie w Providencie jest nie tylko wygodne, ale i korzystne, koszty pożyczki są niskie, a co ważniejsze, znane i przedstawione w prosty i klarowny sposób. Tego typu akcje to dobry moment, by przekonać klientów do naszej oferty – dodaje Katarzyna Szerling.
Na potrzeby promocji powstał nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w czterech głównych stacjach telewizyjnych, blisko stu stacjach tematycznych oraz radiu. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
karolina.luczak@provident.pl
tel: +48 668313014
informacje o firmie
Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.
Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 12 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem Zarządu jest David Parkinson.
Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów,
i oferuje szereg produktów: Pożyczkę konsumencką (w różnych wariantach: pożyczkę online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą), pożyczkę konsolidacyjną i pożyczkę dla firm.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest responsible lending, czyli odpowiedzialne pożyczanie.
W 2014 roku Provident zaprezentował pierwszy raport społeczny na rynku pożyczkowym, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. W 2015 i 2016 roku Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik Puls Biznesu. W 2015 roku Provident będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma jest pięciokrotnym laureatem procesu certyfikacji Top Employer (2013, 2014, 2015, 2016, 2017).
kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
karolina.luczak@provident.pl
tel: +48 668313014
informacje o firmie
Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.
Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 12 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem Zarządu jest David Parkinson.
Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów,
i oferuje szereg produktów: Pożyczkę konsumencką (w różnych wariantach: pożyczkę online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą), pożyczkę konsolidacyjną i pożyczkę dla firm.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest responsible lending, czyli odpowiedzialne pożyczanie.
W 2014 roku Provident zaprezentował pierwszy raport społeczny na rynku pożyczkowym, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. W 2015 i 2016 roku Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik Puls Biznesu. W 2015 roku Provident będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma jest pięciokrotnym laureatem procesu certyfikacji Top Employer (2013, 2014, 2015, 2016, 2017).