nowe produkty/usługi internet turystyka/wypoczynek
Nocowanie.pl zmienia się w jeszcze bardziej przyjazny użytkownikowi serwis
Nocowanie.pl zmienia się w jeszcze bardziej przyjazny użytkownikowi serwis
Nocowanie.pl – największy w Polsce serwis noclegowy, którego większościowym udziałowcem jest Grupa Wirtualna Polska – przeszedł gruntowną przebudowę. Dzięki niej zwiększyła się czytelność jego ofert i intuicyjność interfejsu.
Nocowanie.pl działa już w nowej odsłonie. Zmiany dotyczą zarówno strony wizualnej jak i funkcjonalności serwisu. Dzięki nim poruszanie się w ramach portalu stało się prostsze, szybsze i jeszcze bardziej intuicyjne. Zmienił się też sam logotyp Nocowanie.pl, który opiera się od teraz na biało-czerwonej kolorystyce nawiązując do polskiego rodowodu portalu.
„W nowym układzie serwisu zoptymalizowaliśmy cały proces wyszukiwania i rezerwacji noclegu. Turysta, korzystając z nocowanie.pl ma pewność co do jakości danego miejsca noclegowego i jego dostępności. Pozwalamy użytkownikowi bezpiecznie zarezerwować nocleg on-line. Potwierdzona dostępność miejsc i możliwość rezerwacji on-line jest dla nas priorytetem. Liczymy, że nowe rozwiązania spowodują wzrost liczny rezerwacji dokonywanych przy udziale nocowanie.pl” - powiedział Kamil Ruciński, prezes Nocowanie.pl
Dzięki zmianom oferty noclegowe prezentowane na Nocowanie.pl są czytelniejsze, zawierają komplet użytecznych informacji, a właściciele lokalizacji noclegowych mogą w prosty sposób zarządzać kalendarzem rezerwacji.
Nowe Nocowanie.pl zawiera również szerokie informacje o samym miejscu wypoczynku – turyści mają możliwość zapoznania się z lokalnymi atrakcjami, mogą też sprawdzić gdzie można smacznie zjeść oraz co warto zwiedzić. W zimie serwis podaje informacje o aktualnych warunkach na stoku, a w lecie – o koncertach i innych lokalnych imprezach.
„Zmiany, które wprowadzamy adresują również trendy rynkowe – coraz więcej osób planując podróż korzysta z urządzeń mobilnych, a nowe Nocowanie.pl jest pod tym kątem w pełni zoptymalizowane. Będziemy dalej rozwijać się w kierunku mobile, rozważając też budowę dedykowanej aplikacji.” – dodaje Kamil Ruciński.
***
Nocowanie.pl publikuje ponad 50 tys. ofert miejsc noclegowych z kraju i wybranych lokalizacjach zagranicznych. Serwis udostępnia właścicielom narzędzia do zarządzania obiektami noclegowymi oraz rezerwacjami online, publikuje też samodzielnie wykonane zdjęcia obiektów noclegowych. Użytkownicy serwisu aktywnie korzystają z systemu ocen obiektów, który jest jednym z elementów programu „sprawdzony obiekt”, pozwalającego na wybór miejsca o wysokiej jakości usług.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
O Grupie WP
Grupa jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności o tematyce biznesowej – WPMoney, o tematyce sportowej – np. WP SportoweFakty, dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, charakterze rozrywkowym – np. Pudelek, WP Gwiazdy, portale dotyczące zdrowia i rodzicielstwa – abcZdrowie.pl oraz Parenting.pl, a także internetowe rozgłośnie radiowe – OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność reklamową, oferując generowanie leadów (lead generation) dla sklepów internetowych, głównie w ramach portali będących agregatorami ofert sklepów internetowych (marketplace), w szczególności Domodi oraz Allani w zakresie mody, Homebook w kategorii dom i wystrój wnętrz, Money.pl i Finansowysupermarket.pl w zakresie usług finansowych, Wakacje.pl i nocowanie.pl – w dziedzinie turystyki i wypoczynku. Grupa oferuje swoim użytkownikom możliwość korzystania z bezpłatnej poczty elektronicznej, a także prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online, oferując klientom szeroką gamę produktów reklamowych: nowoczesny display, w tym reklamy wideo, reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, reklamy na urządzenia mobilne czy reklamy oparte na modelu efektywnościowym. 2 grudnia wystartował najnowszy projekt GWP, telewizja WP dostępna w ramach ósmego multipleksu telewizji naziemnej oraz ze SG WP.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
O Grupie WP
Grupa jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności o tematyce biznesowej – WPMoney, o tematyce sportowej – np. WP SportoweFakty, dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, charakterze rozrywkowym – np. Pudelek, WP Gwiazdy, portale dotyczące zdrowia i rodzicielstwa – abcZdrowie.pl oraz Parenting.pl, a także internetowe rozgłośnie radiowe – OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność reklamową, oferując generowanie leadów (lead generation) dla sklepów internetowych, głównie w ramach portali będących agregatorami ofert sklepów internetowych (marketplace), w szczególności Domodi oraz Allani w zakresie mody, Homebook w kategorii dom i wystrój wnętrz, Money.pl i Finansowysupermarket.pl w zakresie usług finansowych, Wakacje.pl i nocowanie.pl – w dziedzinie turystyki i wypoczynku. Grupa oferuje swoim użytkownikom możliwość korzystania z bezpłatnej poczty elektronicznej, a także prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online, oferując klientom szeroką gamę produktów reklamowych: nowoczesny display, w tym reklamy wideo, reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, reklamy na urządzenia mobilne czy reklamy oparte na modelu efektywnościowym. 2 grudnia wystartował najnowszy projekt GWP, telewizja WP dostępna w ramach ósmego multipleksu telewizji naziemnej oraz ze SG WP.