technologie ekonomia/biznes/finanse

SAS liderem raportu: Gartner 2016 Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics

SAS Institute znalazł się w czołówce dostawców w zestawieniu firmy Gartner Research Magic Quadrant for Digital Marketing Analytics, podsumowującym rynek rozwiązań analitycznych dla marketingu w 2016 roku. SAS oferuje pakiet narzędzi wspierających szeroki zakres technik analitycznych, takich jak: text analytics, optymalizacja, statystyka, prognozowanie, machine learnig i data mining. Rozwiązania SAS dla marketingu pozwalają zarządzać złożonymi relacjami z klientami we wszystkich punktach kontaktu i wspierają efektywną realizację zaawansowanej i wielokanałowej strategii marketingowej w dobie cyfryzacji. 

 Osobiste doświadczenie klienta w obcowaniu z marką w coraz większym stopniu wpływa na jego lojalność. Dlatego działy marketingu muszą zapewnić spójność komunikacji z klientem we wszystkich kanałach kontaktu oraz spersonalizowane podejście do obsługi, adresujące jego indywidualne potrzeby i preferencje. Bez względu na to czy klient przychodzi do sklepu, sprawdza ofertę online lub kontaktuje się poprzez aplikację mobilną, zawsze oczekuje natychmiastowej i adekwatnej reakcji lub oferty.

 SAS zajął najwyższą pozycję w raporcie w kategorii  zdolność do realizacji, a do najsilniejszych stron autorzy raportu zaliczają zaawansowane funkcjonalności rozwiązań SAS w zakresie modelowania predykcyjnego, a także dostosowanie narzędzi do potrzeb zarówno użytkowników biznesowych, specjalistów IT, jak i specjalistów data science.

Platforma SAS®Customer Intelligence pomaga pozyskiwać wiedzę z danych i analiz, aby planować skuteczne strategie i programy, optymalizować wielokanałowe kampanie i relacje z klientami, a w rezultacie zapewniać wzrost przychodów i satysfakcji klientów. Nowe rozwiązanie SAS® Customer Intelligence 360 zapewnia kompletny wgląd we wszystkie dane potrzebne do zoptymalizowania indywidualnej podróży klienta oraz pewność, że uzyskana wiedza jest kompletna i zgodna z prawdą. To pozwala wyjść do klienta z wartościową i zadowalającą ofertą, przy jednoczesnym przestrzeganiu procedur i wytycznych związanych z marką. Rozwiązania SAS Customer Intelligence 360 są w pełni zintegrowane z platformą SAS Customer Intelligence, tworząc kompleksowe środowisko do realizacji  programów marketingowych.  

kontakt dla mediów
Communications Manager, SAS Institute
Katarzyna Kwiecień

katarzyna.kwiecien@sas.com

tel: 22 560 46 00

informacje o firmie

Informacja o firmie SAS Institute

SAS Institute jest światowym liderem w zakresie analityki biznesowej oraz największym niezależnym dostawcą oprogramowania Business Intelligence. Z rozwiązań SAS korzysta na świecie ponad 80 000 firm i instytucji w 148 krajach, w tym 91 przedsiębiorstw z pierwszej setki listy 2015 Fortune Global 500. Firma istnieje od 1976 r. i zatrudnia ponad 14 000 pracowników. W Polsce SAS Institute działa od 1992 r. i jest wiodącym dostawcą zaawansowanej analityki i BI. Rozwiązania i oprogramowanie SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej. 

www.sas.com/poland

kontakt dla mediów
Communications Manager, SAS Institute
Katarzyna Kwiecień

katarzyna.kwiecien@sas.com

tel: 22 560 46 00

informacje o firmie

Informacja o firmie SAS Institute

SAS Institute jest światowym liderem w zakresie analityki biznesowej oraz największym niezależnym dostawcą oprogramowania Business Intelligence. Z rozwiązań SAS korzysta na świecie ponad 80 000 firm i instytucji w 148 krajach, w tym 91 przedsiębiorstw z pierwszej setki listy 2015 Fortune Global 500. Firma istnieje od 1976 r. i zatrudnia ponad 14 000 pracowników. W Polsce SAS Institute działa od 1992 r. i jest wiodącym dostawcą zaawansowanej analityki i BI. Rozwiązania i oprogramowanie SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki, m.in. bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, energetyki, farmacji, przemysłu, handlu oraz sektora administracji publicznej. 

www.sas.com/poland