nowe produkty/usługi internet media/marketing/reklama
Już jutro startuje telewizja Wirtualnej Polski
Już jutro, 2 grudnia rusza nowy telewizyjny kanał - telewizja WP. W tym dniu o 16:50 stacja wystartuje programem informacyjnym Macieja Orłosia #dziejesię. Kanał będzie nadawany w naziemnej telewizji cyfrowej (MUX8) oraz w wybranych sieciach kablowych, a od 5 grudnia widzowie mogą go oglądać również na stronie głównej Wirtualnej Polski.
Program telewizji WP to między innymi wiele światowych, serialowych hitów, nieemitowanych wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji oraz poranne pasma publicystyczne i lifestylowe o wspólnym tytule #dzieńdobryPolsko* i program informacyjny #dziejesię 16.50 i 18.50.
Wśród twarzy kanału znaleźli się znakomici dziennikarze, między innymi Maciej Orłoś, Małgorzata Serafin, Kamila Biedrzycka-Osica, Igor Sokołowski, Marcin Antosiewicz, Karolina Jakobsche oraz komentatorzy różnych opcji politycznych, Jacek Żakowski, Sławomir Sierakowski czy Paweł Lisicki. Gośćmi w telewizyjnym studiu codziennie od poniedziałku do piątku od 9.00 do 10.00 będą znane osobistości życia publicznego, bohaterowie bieżących, istotnych społeczno - politycznych wydarzeń, wiodący politycy, eksperci, przedstawiciele organizacji pozarządowych, ludzie biznesu, kultury i sportu. Od 10.00 do 11. na program poświęcony liefestylowi, relacjom międzyludzkim, zdrowiu, urodzie i modzie zaproszą widzów Małgorzata Ohme, Aleksandra Szwed, Katarzyna Krupa, Nikola Zbyszewska i Patryk Ignaczak. Codzienną porcję najważniejszych informacji z kraju i ze świata zapewni o 16.50 i 18.50 program #dziejesię, którego gospodarzami będą Maciej Orłoś i Igor Sokołowski. Weekendowe pasmo informacyjne #dziejesię 18.50 poprowadzi Marcin Antosiewicz.
Oprócz tego ramówka kanału to kultowe seriale kryminalne, kostiumowe, science fiction, wojenne a także telenowele, które zdobyły uznanie milionów widzów na całym świecie. Wśród nich m.in. kanadyjski serial z gatunku science fiction – „Orphan Black”, którego odtwórczyni głównej roli, Tatiana Maslany zdobyła w tym roku nagrodę Emmy w kategorii najlepsza aktorka pierwszoplanowa w serialu dramatycznym; brytyjski serial kryminalny „Upadek” z Gillian Anderson znaną doskonale z „Archiwum X”; rosyjski miniserial historyczny „Katarzyna” o losach Katarzyny Wielkiej; a w kolejnych tygodniach od startu kanału również dramat wojenny „Koniec defilady” z plejadą gwiazd takich Benedict Cumberbatch, Rebecca Hall i Adelaide Clemens, na podstawie scenariusza dwukrotnego zdobywcy Oscara, Toma Stopparda; „Więźniowie Wojny” izraelski thriller psychologiczny, który był pierwowzorem dla kultowego Homeland czy duńsko – szwedzki serial kryminalny „Most nad Sundem” z wybitną Sofią Helin w roli głównej i wiele innych.
Znaczna część z tych pozycji znajdzie się w bezpłatnej kolekcji VOD – uruchomionej już 5-go grudnia na stronie głównej Wirtualnej Polski. Tak zwany telewizyjny player, widoczny w oknie portalu, da również widzom możliwość cofnięcia się do już wyemitowanych programów czy seriali. Telewizja WP stawia też na interakcję z widzami, którzy będą mogli współtworzyć programy miedzy innymi udostępniając wideo własnej produkcji, które stacja będzie pokazywać na antenie oraz w oficjalnym serwisie telewizji.
*Do czasu startu telewizji WP, poranne pasmo nadawane było w internecie pod nazwą #dziejesięnażywo .
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
O Grupie WP
Grupa jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności o tematyce biznesowej – WPMoney, o tematyce sportowej – np. WP SportoweFakty, dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, charakterze rozrywkowym – np. Pudelek, WP Gwiazdy, portale dotyczące zdrowia i rodzicielstwa – abcZdrowie.pl oraz Parenting.pl, a także internetowe rozgłośnie radiowe – OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność reklamową, oferując generowanie leadów (lead generation) dla sklepów internetowych, głównie w ramach portali będących agregatorami ofert sklepów internetowych (marketplace), w szczególności Domodi oraz Allani w zakresie mody, Homebook w kategorii dom i wystrój wnętrz, Money.pl i Finansowysupermarket.pl w zakresie usług finansowych, Wakacje.pl i nocowanie.pl – w dziedzinie turystyki i wypoczynku. Grupa oferuje swoim użytkownikom możliwość korzystania z bezpłatnej poczty elektronicznej, a także prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online, oferując klientom szeroką gamę produktów reklamowych: nowoczesny display, w tym reklamy wideo, reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, reklamy na urządzenia mobilne czy reklamy oparte na modelu efektywnościowym. 2 grudnia stratuje najnowszy projekt GWP, telewizja WP dostępna w ramach ósmego multipleksu telewizji naziemnej oraz z SG WP.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
O Grupie WP
Grupa jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal horyzontalny o2 oraz liczne specjalistyczne portale wertykalne, w tym w szczególności o tematyce biznesowej – WPMoney, o tematyce sportowej – np. WP SportoweFakty, dotyczące nowych technologii – np. Dobreprogramy, charakterze rozrywkowym – np. Pudelek, WP Gwiazdy, portale dotyczące zdrowia i rodzicielstwa – abcZdrowie.pl oraz Parenting.pl, a także internetowe rozgłośnie radiowe – OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność reklamową, oferując generowanie leadów (lead generation) dla sklepów internetowych, głównie w ramach portali będących agregatorami ofert sklepów internetowych (marketplace), w szczególności Domodi oraz Allani w zakresie mody, Homebook w kategorii dom i wystrój wnętrz, Money.pl i Finansowysupermarket.pl w zakresie usług finansowych, Wakacje.pl i nocowanie.pl – w dziedzinie turystyki i wypoczynku. Grupa oferuje swoim użytkownikom możliwość korzystania z bezpłatnej poczty elektronicznej, a także prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online, oferując klientom szeroką gamę produktów reklamowych: nowoczesny display, w tym reklamy wideo, reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, reklamy na urządzenia mobilne czy reklamy oparte na modelu efektywnościowym. 2 grudnia stratuje najnowszy projekt GWP, telewizja WP dostępna w ramach ósmego multipleksu telewizji naziemnej oraz z SG WP.