towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse
Nestlé na podium w rankingu TOP Marka
Firma Nestlé Polska zdobyła w najnowszym rankingu TOP Marka, przygotowanym przez magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów, drugie miejsce w branży artykułów spożywczych. Przy tworzeniu klasyfikacji przeanalizowano blisko 18 milionów publikacji.
Wybór zwycięskich marek dokonano na podstawie analizy tekstów dotyczących najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie. W badaniu przeanalizowano prawie 18 milionów publikacji, w tym również wzmianki, które pojawiły się m.in.: na Facebooku, Twitterze, YouTube i Instagramie. Na łączną ocenę punktową wpływ miały: liczba publikacji na temat marki, ich zasięg i wydźwięk.
W tegorocznym rankingu TOP Marka, dzięki wysokiej liczbie punktów za wydźwięk, wysokie drugie miejsce w branży artykułów spożywczych zajęła firma Nestlé.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.