praca sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse
mBank: odpocznij a Twoja firma przyspieszy
Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że wypoczęty może więcej. A jednak trudno nam znaleźć czas na relaks. Blisko 65 proc. polskich mikroprzedsiębiorców w pracy spędza więcej niż dziewięć godzin dziennie, a ponad 80 proc. z nich ciężko pracuje także w weekendy. mBank postanowił pomóc im naładować baterie podczas seansu w kinie.
mBank zapytał swoich klientów firmowych ile czasu spędzają w pracy i czy potrafią znaleźć chwilę na odpoczynek. Blisko 65 proc. z nich codziennie pracuje ponad dziewięć godzin, a 12 proc. nawet powyżej 12 godzin. Często w firmie są też w weekend - ponad 80 proc. badanych (z czego 58 proc. robi to raz lub dwa razy w miesiącu, a 32 proc. w każdy weekend). Pozostały do dyspozycji czas najchętniej spędzają aktywnie: 42 proc. z nich ćwiczy, a 15 proc. spaceruje. Co piąty relaksuje się podczas weekendowych wyjazdów. Przedsiębiorcy w wolnym czasie lubią też chodzić do kina i oglądać telewizję.
- Wiemy, że przemęczenie obniża koncentrację i powoduje, że wolniej wykonujemy nawet proste zadania. Dlatego postanowiliśmy nagrodzić przedsiębiorców za ich ciężką pracę i dać im szansę, aby na chwilę zwolnili. Zapraszamy ich na darmowy seans do kina – mówi Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBanku.
Aby skorzystać z takiej możliwości wystarczy wypełnić prostą ankietę zamieszczoną na stronie akcji www.przerwatozysk.pl Nie trzeba zakładać rachunku lub kupować innych produktów banku.
Najbardziej pomysłowych przedsiębiorców, którzy zdradzą swoje sposoby na skuteczne naładowanie baterie, bank nagrodzi dodatkowo ośmioma voucherami na weekendowy wyjazd do wybranej stolicy europejskiej.
Na stronie akcji można także sprawdzić poziom swojego zmęczenia i dowiedzieć się jak wpływa on na podejmowanie decyzji. Przedsiębiorca przekona się o tym, wykonując kilka prostych testów.
- Zachęcamy klientów, by sprawdzili jak poradzą sobie z zagadkami, np. zaraz po przyjściu z pracy oraz po krótkiej drzemce lub obejrzeniu przyjemnego filmu. Nawet chwila oddechu może spowodować, że będziemy lepiej działać. A dzięki temu, że zwolnimy, nasza firma ma szansę przyspieszyć - podsumowuje Rafał Jakubowski.
Akcja skierowana jest zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów banku. Z tą różnicą, że pierwsi proszeni są o polecenie mBanku innemu przedsiębiorcy. Każdy klient może wskazać aż pięć osób, a każda z nich dostać podwójną wejściówkę do kina.
Kampania potrwa do końca listopada. Powstała we współpracy z agencją kreatywną VML, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare.