towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse
9-miesięczne globalne wyniki finansowe Nestlé S.A.
Dziewięć pierwszych miesięcy 2016 roku Nestlé S.A. zamyka z 3,3% wzrostu organicznego oraz 2,5% rzeczywistego wzrostu wewnętrznego. Perspektywa całoroczna: wzrost organiczny na poziomie ok. 3,5 % ze wzrostem marży
- Sprzedaż na poziomie 65,5 mld CHF, wzrost o 1%
- 3% wzrostu organicznego, 2,5% rzeczywistego wzrostu wewnętrznego,
- Perspektywa całoroczna: wzrost organiczny na poziomie ok. 3,5 % ze wzrostem marży i zysków bazowych na akcję według stałych kursów walut i efektywności kapitałowej
--
Szczegóły w informacji prasowej w języku angielskim:
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.