towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

9-miesięczne globalne wyniki finansowe Nestlé S.A.

20.10.2016 | Nestlé Polska S.A.

Dziewięć pierwszych miesięcy 2016 roku Nestlé S.A. zamyka z 3,3% wzrostu organicznego oraz 2,5% rzeczywistego wzrostu wewnętrznego. Perspektywa całoroczna: wzrost organiczny na poziomie ok. 3,5 % ze wzrostem marży

  • Sprzedaż na poziomie 65,5 mld CHF, wzrost o 1%
  • 3% wzrostu organicznego, 2,5% rzeczywistego wzrostu wewnętrznego,
  • Perspektywa całoroczna: wzrost organiczny na poziomie ok. 3,5 % ze wzrostem marży i zysków bazowych na akcję według stałych kursów walut i efektywności kapitałowej

-- 

Szczegóły w informacji prasowej w języku angielskim:

http://www.nestle.com/asset-library/documents/library/events/2016-nine-month-sales/press-release-en.pdf

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.