nowe produkty/usługi technologie ekonomia/biznes/finanse

Tata Sky wybiera firmę Ericsson do rozszerzenia dostępności kanałów HD

28.09.2016 | Ericsson Sp. z o.o.
  • Tata Sky wybiera platformę kompresji Ericsson AVP 4000, by wdrożyć 200 nowych kanałów
  • Innowacyjna technologia kodowania opracowana przez Ericsson zapewnia lepszą jakość obrazu, mniejsze opóźnienie transmisji i skuteczne wykorzystanie pasma
  • Wdrożenie stanowi kontynuację współpracy między firmą Ericsson i Tata Sky trwającej od 2004 r.

Tata Sky, wiodący dostawca usług DHT (Direct-to-Home) w Indiach wybrał platformę kompresji Ericsson (NASDAQ:ERIC) AVP 4000. Rozwiązanie spełnia wymagania operatora w zakresie platformy kodowania umożliwiającej skomplikowane procesy przetwarzanie treści HD.

Platforma zrewolucjonizuje ofertę firmy Tata i umożliwi wprowadzenie 200 dodatkowych kanałów (150 w standardowej rozdzielczości i 50 kanałów HD) przed końcem roku 2016.

Element nagrodzonej serii koderów Ericsson AVP, platforma kompresji Ericsson AVP 4000 oferuje najwyższej jakości kodowanie przekazu IPTV, kablowego, satelitarnego i transmisji. Jest bardziej niezawodna i oferuje większą elastyczności przy mniejszym opóźnieniu transmisji, co zapewnia operatorom lepsze wykorzystanie pasma i poprawia doświadczenia widzów.

Yigs Riza, Chief Technology Officer w firmie Tata Sky, mówi: „W miarę transformacji sektora rozrywki w Indiach następuje gwałtowny wzrost ilości kanałów i konsumentowi trudno jest dokonać wyboru. Ludzie coraz częściej wybierają nie tylko treści wysokiej jakości, ale też spersonalizowane. Jako długoletni partner strategiczny firmy Tata Sky, Ericsson stale zwiększa wydajność pasma, a doświadczenie tej firmy pozwoli nam opracować i dostarczać 50 nowych kanałów HD, które spełnią rosnące oczekiwania współczesnego rynku. Platforma kompresji Ericsson AVP 4000 nie tylko znacząco rozszerzy naszą ofertę kanałów, ale też poprawi jakość, niezawodność i elastyczność oczekiwaną przez naszych abonentów”.

Giles Wilson, szef działu Technology, TV & Media w firmie Ericsson, mówi: „Na dzisiejszym rynku TV i mediów, to konsument dyktuje tempo zmian stale podnosząc swoje oczekiwania wobec współczesnej telewizji. W związku z tym, dostawcy usług muszą zmieniać się i przystosowywać, a Ericsson koncentruje się na dostarczaniu swoim klientom niezbędnych technologii, innowacji i usług, które im w tym pomogą. Najnowszy projekt prowadzony we współpracy z Tata Sky odzwierciedla nasze ciągłe zaangażowanie w zapewnianie wiodących usług, dzięki którym nasi klienci osiągają sukces dostarczając coraz większej ilości odbiorców treści coraz wyższej jakości”.

Platforma Ericsson AVP 4000 oparta jest na pierwszym chipie tej firmy przeznaczonym do przetwarzania wideo, zaprojektowanym by zapewniać wyjątkową jakość w rozdzielczości HD i SD, zarówno dla MPEG-2 jak i MPEG-4 AVC i wspierać operatorów, którzy pragną rozszerzyć swoją ofertę o technologie 4K oraz HDR (high dynamic range).

 

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2015 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2015 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska