wydarzenia budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
Forum Kongresowe przy katowickim Best Western Premier Hotel Forum już otwarte
W Katowicach powstała nowa przestrzeń konferencyjna dla klientów biznesowych Best Western. Forum Kongresowe, bo o nim mowa, powstało przy Best Western Premier Hotel Forum i zajmuje blisko 800 m2 powierzchni, dzięki czemu ma ogromny potencjał, by stać się jedną z głównych baz konferencyjno-bankietowych aglomeracji śląskiej.
Best Western Hotel Forum Katowice po uruchomieniu nowoczesnego Forum Kongresowego oferuje swoim gościom aż pięć razy większą powierzchnię konferencyjną niż do tej pory. Do dyspozycji gości oddano sale ulokowane na dwóch poziomach, dzięki czemu kompleks obejmuje aż 1000 m2.
Usytuowana na parterze budynku sala bankietowo-koncertowa GOLD, dzięki 371 m2 powierzchni pomieścić może blisko 400 os. Umożliwia m. in. organizację targów oraz wystaw. Co więcej, sala przystosowana jest także do ekspozycji ciężkiego sprzętu, w tym samochodów - Forum Kongresowe jako jedyne w Katowicach zapewnia tego typu przestrzeń.
Pierwsze piętro budynku zajmuje przestronna sala SILVER, którą dzięki wyposażeniu w nowoczesny system ścian przesuwnych można swobodnie dostosowywać do potrzeb klientów. Możliwe jest podzielenie jej na cztery mniejsze sale, każdą o powierzchni blisko 100 m2.
Wraz z dotychczas funkcjonującymi salami GREEN, ORANGE, PINK i BLACK, kompleks stanowi ciekawą propozycję dla wszelkiego rodzaju wydarzeń i ma ogromny potencjał by stać się jednym z głównych punktów na konferencyjno-biznesowej mapie aglomeracji śląskiej.
Cały budynek Forum wyposażony został w zintegrowany, inteligentny system multimedialny, który pozwala na intuicyjne sterowanie ekranami, projektorami, nagłośnieniem i oświetleniem w całym budynku przy użyciu jednego panelu.
Best Western Premier Hotel Forum Katowice położony jest w niedalekiej odległości od centrum Katowic z dogodnym dojazdem do głównych szlaków komunikacyjnych, lotniska Pyrzowice i miast aglomeracji śląskiej. W obiekcie mieszczą się Drink Bar oraz restauracja Kuchnia Otwarta, oferująca tradycyjne potrawy kuchni regionalnej i polskiej. Do dyspozycji gości pozostają również sauny oraz stacjonarne urządzenia aerobowe i wysiłkowe. Hotel zapewnia także bezpłatny parking.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.