nowe produkty/usługi technologie ekonomia/biznes/finanse

MLB Network i Ericsson podpisują wieloletnie porozumienie

14.09.2016 | Ericsson Sp. z o.o.
  • MLB Network wybiera oprogramowanie Ericsson PIERO do wizualizacji grafik sportowych i danych w 3D
  • Oprogramowanie będzie wykorzystywane w szerokiej gamie programów MLB Network
  • MLB Network to całodobowa sieć telewizji kablowej oferująca najbardziej obszerne relacje sportowe z meczów baseballu Major League

Ericsson (NASDAQ: ERIC) ogłosił podpisanie wieloletniego kontraktu z siecią MLB Network na dostawę oprogramowania PIERO, służącego do tworzenia grafik sportowych w czasie rzeczywistym.

MLB Network to najpopularniejsza stacja telewizyjna wśród wszystkich fanów baseballu, mająca w swojej ofercie audycje takie jak wielokrotnie wyróżniany nagrodami Emmy program "MLB Tonight," regularne relacje na żywo z meczów sezonowych i posezonowych, autorskie programy, zestawienia najważniejszych wydarzeń, ciekawostki i analizy meczów dokonywane przez najlepszych specjalistów z branży, włączając takie osobistości jak Bob Costas, Peter Gammons, Al Leiter, Bill Ripken, Harold Reynolds i Tom Verducci.

MLB Network będzie korzystać z oprogramowania PIERO w szeregu swoich audycji, 24 godziny na dobę.

PIERO to wiodące na świecie oprogramowanie firmy Ericsson do tworzenia grafik sportowych, stworzone specjalnie z myślą o poprawie oprawy telewizyjnej sportu i uproszczeniu analizy wydarzeń sportowych, adresowane do nadawców i  operatorów telewizyjnych. System ten jest zintegrowany z serwerami głównych dostawców danych sportowych, umożliwiając wizualizację otrzymanych danych i tworzenie bardziej wciągających doświadczeń dla widzów. Oprogramowanie PIERO wykorzystywane jest przez ponad 50 nadawców dookoła świata, pozwalając im na szybką transmisję precyzyjnych danych graficznych w trakcie audycji sportowych i podniesienie jakości transmisji najważniejszych wydarzeń, takich jak Igrzyska Olimpijskie i Formuła 1.

- MLB Network zdecydowała się na współpracę z firmą Ericsson, aby jeszcze bardziej podnieść komfort widzów podczas oglądania ulubionego sportu Ameryki. Nasze oprogramowanie udoskonali jakość audycji sportowych stacji i pozwoli sieci MLB Network utrzymać zainteresowanie widzów w efektywny sposób, równocześnie wzmacniając relacje z fanami w całych Stanach Zjednoczonych - mówi Thorsten Sauer, Kierownik ds. Transmisji i Usług Medialnych, Ericsson.

Oprogramowanie PIERO pozwala na dodanie szerokiej gamy efektów graficznych do treści video; od prostych znaczników i liczników, po bardziej zaawansowane efekty, takie jak mapy termiczne, formacje i ruchome animacje, które mogą być wykorzystywane przy transmisjach na żywo lub w podsumowaniach meczów. PIERO oferuje także indywidualne moduły dostosowywane do różnych dyscyplin sportowych, od tenisa i koszykówki, po   lacrosse i piłkę ręczną.

Wcześniej tego roku, Ericsson ogłosił wypuszczenie na rynek PIERO Augmented Reality, czyli najnowszego dodatku do pakietu produktów Ericsson PIERO. Ta wiodąca technologia pozwala nadawcom na przekraczanie granic standardowej, ogólnodostępnej grafiki 2D i tchnięcie życia w transmitowane wydarzenia. Jest to możliwe dzięki prezentowaniu danych w jeszcze bardziej atrakcyjnej wizualnie formie, równocześnie wzmacniając zaangażowanie widzów poprzez przedstawianie danych na żywo w kreatywny sposób w trakcie nadawania programów.

O sieci MLB Network

MLB Network to najpopularniejsza stacja telewizyjna wśród wszystkich fanów baseballu, mająca w swojej ofercie audycje takie jak wielokrotnie wyróżniany nagrodami Emmy program "MLB Tonight," regularne relacje na żywo z meczów sezonowych i posezonowych, autorskie programy, zestawienia najważniejszych wydarzeń, ciekawostki i analizy meczów. MLB Network zadebiutowała 1 stycznia 2009 r. w rekordowej liczbie 50 milionów domostw; obecnie telewizja ta odbierana jest w  koło 68 milionach domów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Puerto Rico, programy można także oglądać na żywo przez stronę MLB.com i MLBNetwork.com. Więcej informacji i dane lokalnego operatora sieci MLB Network można znaleźć na www.MLBNetwork.com.

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w 180 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2015 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 246,9 mld SEK. Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska

kontakt dla mediów
Katarzyna Pąk
Head of Marketing & Communications, Ericsson Sp. z o.o.
Katarzyna Pąk

katarzyna.pak@ericsson.com

informacje o firmie

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w 180 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2015 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 246,9 mld SEK. Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska