turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Do 100% obłożenia i o połowę więcej zagranicznych gości - lipiec w obiektach sieci Best Western w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu

Best Western podsumowuje wpływ międzynarodowych wydarzeń, które miały miejsce w Polsce na przestrzeni ostatnich tygodni, na zainteresowanie noclegami i strukturę gości w swoich obiektach w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. Największa rodzina hotelowa na świecie cieszyła się dużą popularnością zagranicznych gości przyjeżdżających zarówno na Szczyt NATO, jak i Światowe Dni Młodzieży. W lipcu odnotowano m. in. rezerwację pełnej puli pokoi w Krakowie i 51% przyrostu liczby zagranicznych gości w jednym w warszawskich hoteli sieci. Wpływ na obłożenie miały także wydarzenia we Wrocławiu, Europejskiej Stolicy Kultury 2016.


Pełne obłożenie

Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, największy wpływ na obłożenie pokoi hotelowych miały Światowe Dni Młodzieży, co potwierdzają wyniki krakowskich hoteli należących do sieci Best Western. Odnotowały one bowiem maksymalny, stuprocentowy poziom rezerwacji. Wszystkie pokoje były zajęte m. in. w oddalonych o jedyne 10 km od lotniska Kraków-Balice Best Western Premier Kraków Hotel oraz Best Western Efekt Express Kraków. Pełne obłożenia w trakcie Światowych Dni Młodzieży osiągnęły także Best Western Hotel Galicya (położony w bliskim sąsiedztwie Sanktuarium Miłosierdzia Bożego i Centrum Jana Pawła II w Łagiewnikach) oraz usytuowany w sercu starego miasta Best Western Kraków Old Town.

Zaskakująca struktura gości?

Położony w sąsiedztwie Stadionu Narodowego Best Western Hotel Felix w trakcie Szczytu NATO przyjął aż o 51% więcej zagranicznych gości niż rok temu w tym samym terminie. Wzrost zainteresowania ze strony gości z zagranicy odnotował też zlokalizowany w okolicy Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina Best Western Hotel Poleczki. Na duże zapotrzebowanie ze strony większych, zorganizowanych grup wskazali też m.in. przedstawiciele położonego w malowniczym sąsiedztwie zabytkowego rynku Best Western Hotel Prima Wrocław,  który cieszył się jeszcze większym niż zazwyczaj zainteresowaniem podróżnych spoza Polski. W lipcu najczęściej spotykanymi narodowościami pośród gości wrocławskiego Best Western Hotel Prima byli Hiszpanie, Włosi oraz Niemcy. Hotele Best Western w Krakowie odnotowały, iż choć w ich przypadku co roku można mówić o międzynarodowej strukturze gości w okresie wakacyjnym, znacznie wzrosła liczba rezerwacji z Ameryki Południowej i Ameryki Północnej. W związku z Światowymi Dniami Młodzieży gośćmi hoteli byli głównie pielgrzymi w zorganizowanych grupach oraz przedstawiciele zagranicznych mediów.

Siła globalnej marki

W związku ze Szczytem NATO, Światowymi Dniami Młodzieży oraz szeregiem wydarzeń w ramach Europejskiej Stolicy Kultury 2016 znacząco wzrosło obłożenie oraz zainteresowanie obiektami sieci. Odnotowano m. in. spory przyrost liczby unikalnych użytkowników stron internetowych obiektów oraz wzmożone zapytania dotyczące rezerwacji. Jak przyznali przedstawiciele obiektów, dla większości hoteli międzynarodowa struktura gości nie stanowi niespodzianki ze względu na globalny zasięg marki Best Western i związane z nią zaufanie podróżujących do Polski obywateli z Europy i innych kontynentów.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.