handel internet technologie

Raport „Komunikacja SMS w Polsce 2015” – nowa edycja badania

08.07.2016 | SerwerSMS.pl

Jak co roku Platforma SerwerSMS.pl przygotowuje raport dotyczący badania na temat komunikacji SMS w Polsce. Raport ten ma prezentować stosunek Polaków do komunikacji mobilnej – zarówno konsumentów, jaki i samych firm wykorzystujących to narzędzie w celach promocyjnych.

Raport stanowi cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów w komunikacji mobilnej, ze szczególnym uwzględnieniem SMS-ów. Jego celem jest poznanie opinii na temat użyteczności i funkcjonalności tychże SMS-ów oraz coraz większej ilości aplikacji mobilnych, również wykorzystywanych do wysyłki wiadomości. Czy w obliczu rozwoju technologii nowe narzędzia zastąpiły funkcjonujące już prawie 25 lat SMS-y?

Raport „Komunikacja SMS w Polsce 2015” wskazuje 5 podstawowych kategorii tematycznych, które uwzględniają różnorodne obszary wykorzystania SMS-ów w komunikacji konsumenckiej oraz biznesowej. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się ogólne dane dotyczące korzystania z SMS-ów i MMS-ów na co dzień – informacje o ich popularności, częstotliwości i powodach wykorzystywania. Analizie poddano również kwestie związane z wiadomościami Premium, komunikacją ze strony urzędów i instytucji publicznych oraz wykorzystaniem SMS-ów przez sklepy internetowe i firmy – także lokalne. Istotny aspekt raportu to również ocena trendów komunikacyjnych w kontekście rosnącej popularności smartfonów i konkurencji w postaci komunikatorów internetowych.

To już czwarta edycja badania i mamy nadzieję, że będzie się ona cieszyła takim samym, a nawet większym zainteresowaniem niż poprzednie. Badanie będzie zaprezentowane w sposób bardzo czytelny, a wnioski opracowane jasno i krótko. Zależy nam aby czytelnicy szybko wyciągnęli z niego najcenniejsze informacje, które staną się dla nich inspiracją w zakresie planowania i realizowania efektywnych strategii komunikacji - mówi Daniel Zawiliński, CMO platformy SerwerSMS.pl.

Jak zatem kształtuje się poziom zainteresowania komunikacją SMS, jaki jest potencjał na jej wykorzystanie? Czego w zakresie komunikacji społeczeństwo oczekuje od instytucji publicznych, jakie działania ze strony firm będą docenione przez konsumentów, a jakie spotykają się z dezaprobatą? Raport dostarczy wiele konkretnych odpowiedzi, które z pewnością pozwolą się odnaleźć wszystkim zainteresowanym wśród bieżących trendów. Chętnych do pobrania raportu, jeszcze przed jego premierą, odsyłamy na stronę zapisów http://serwersms.pl/badanie2015/ do listy mailingowej.

informacje o firmie

 

Platforma SerwerSMS.pl należy do firmy Artnet, którą w 2003 roku założył Artur Sadowski. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta jest liderem w swojej branży. Obecnie z usług platformy korzysta prawie 20 000 klientów. SerwerSMS.pl to jedyna platforma komunikacji SMS, MMS, VMS dostępna na wszystkie urządzenia.

Platforma SerwerSMS.pl dostarcza skuteczne narzędzie marketingu mobilnego, pozwalające na prowadzenie profesjonalnej komunikacji w biznesie, przez instytucje publiczne oraz w obszarze B2C. SerwerSMS.pl umożliwia m.in. realizację kampanii mobile i mikropłatności – masową wysyłkę SMS, MMS, VMS, odbiór SMS-ów i MMS-ów, pobieranie opłat przez SMS za artykuły na stronach www, dostęp do strony.

informacje o firmie

 

Platforma SerwerSMS.pl należy do firmy Artnet, którą w 2003 roku założył Artur Sadowski. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań informatycznych oraz skutecznej obsłudze klienta jest liderem w swojej branży. Obecnie z usług platformy korzysta prawie 20 000 klientów. SerwerSMS.pl to jedyna platforma komunikacji SMS, MMS, VMS dostępna na wszystkie urządzenia.

Platforma SerwerSMS.pl dostarcza skuteczne narzędzie marketingu mobilnego, pozwalające na prowadzenie profesjonalnej komunikacji w biznesie, przez instytucje publiczne oraz w obszarze B2C. SerwerSMS.pl umożliwia m.in. realizację kampanii mobile i mikropłatności – masową wysyłkę SMS, MMS, VMS, odbiór SMS-ów i MMS-ów, pobieranie opłat przez SMS za artykuły na stronach www, dostęp do strony.