nowe produkty/usługi media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Jeśli „all risk” to najlepiej z PZU Dom
Ruszyła kampania promująca polisę PZU Dom w wariancie „Od Wszystkich Ryzyk”. Ubezpieczyciel zachęci w niej do zabezpieczenia swojego domu czy mieszkania na wypadek nawet tych szkód, które trudno nam sobie wyobrazić.
„Mój dom moją twierdzą” – mówi stare przysłowie. Jednak tę twierdzę wielu próbuje zdobyć. Złodzieje mogą włamać się do mieszkania, a wandale i chuligani zdewastować dom i ogród. Nawet dzikie zwierzęta mogą zniszczyć dach lub ogrodzenie. Nieoczekiwanych zdarzeń oraz niespodziewanych gości, którzy mogą zakłócić nasz spokój, nie brakuje. Tym bardziej nie warto ignorować benefitów, jakie płyną z ubezpieczenia. Przypomni o tym PZU, w swojej najnowszej kampanii reklamowej.
– Chcemy zachęcić Polaków, którym zależy na bezpieczeństwie i spokoju, aby zabezpieczyli swój dom – mówi Adam Burak, dyrektor biura marketingu PZU – Często myśląc o ubezpieczeniach, postrzegamy je przez pryzmat polisy OC naszego auta, która nie jest najtańsza, i nie interesujemy się ubezpieczeniem mieszkania, postrzegając je jako jeszcze droższe. Tymczasem polisę mieszkaniową możemy zakupić już w cenie 159 zł za rok.
PZU Dom to kompleksowe ubezpieczenie majątku dla właścicieli domów i mieszkań oraz dla osób je wynajmujących. Wariant „Od Wszystkich Ryzyk” [all risk] oznacza, że poza typowymi szkodami PZU odpowiada także za nietypowe zdarzenia – np. szkody spowodowane przez dzikie zwierzęta, niefrasobliwego sąsiada lub chwilowy brak prądu, który spowodował uszkodzenie płyty indukcyjnej.
Oprócz oczywistych elementów pakietu PZU Dom (ubezpieczenie nieruchomości i mienia ruchomego), PZU oferuje też ubezpieczenie Assistance, czyli pomoc fachowców w awaryjnej sytuacji w domu, ubezpieczenia OC w życiu prywatnym oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dla ubezpieczonego i jego bliskich. Dodatkowo oferta PZU Dom zawiera ubezpieczenie ochrony prawnej – jest to pomoc w sytuacjach, które wymagają porady lub interwencji prawnika.
Kampania promocyjna skierowana jest do osób, które dotąd nie korzystały z żadnej formy ubezpieczenia domu lub mieszkania oraz do nowych klientów PZU. Jej wiodące hasło brzmi: „Nawet nie wiedziałeś, że PZU Dom chroni aż w tylu przypadkach. Już od 159 złotych rocznie. Od dzika też”. Ubezpieczyciel chce uświadomić Polakom, jak wiele może się zdarzyć w ich domach czy mieszkaniach. Dlatego w kampanii mówić będzie o rzadko spotykanych zdarzeniach, np. wyrządzonych przez dzikie zwierzęta.
PZU przygotował też ofertę specjalną. Każdy, kto skontaktuje się z ubezpieczycielem w celu poznania oferty PZU Dom, ma szansę otrzymać wyjątkowe, Niestraszkowe prezenty. U agentów PZU i w oddziałach będzie można otrzymać książeczkę z bajkami o Niestraszkach oraz maskotki Niestraszków.
Polisa PZU Dom będzie promowana w telewizji, Internecie – kampania banerowa, mailingi oraz kampania na FB, a także w lokalnych stacjach radiowych. Zaplanowano także działania trade marketingowe, takie jak ulotki i plakaty. Za kampanię odpowiedzialne są agencje DDB i VML, zakupem mediów zajął się Starlink.