nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Best Western Hotel Jurata jedynym hotelem sieci na Półwyspie Helskim

W związku z dynamicznym rozwojem Best Western w Polsce, do międzynarodowej sieci hotelowej wraz z początkiem sezonu letniego dołączył Hotel Jurata. Inwestycja opiewająca na kilkaset tysięcy złotych polegała na dostosowaniu istniejącego obiektu to standardów sieci. Inwestorem jest Chopin Airport Development.

Best Western Hotel Jurata został oficjalnie włączony do sieci  15 czerwca br. jako obiekt trzygwiazdkowy. Położony jest na ul. Świętopełka 11, na terenie Nadmorskiego Parku Krajobrazowego, tuż przy wydmach i zaledwie 300 m od plaży, co stanowi doskonałą lokalizację dla wszystkich gości, którzy chcą wypocząć nad morzem lub aktywnie spędzić czas. Best Western Hotel Jurata to jedyny obiekt tej międzynarodowej sieci na Półwyspie Helskim.

Dołączenie Hotelu Jurata do naszej sieci to doskonała wiadomość dla wszystkich klientów Best Western, którzy planują pobyt nad polskim morzem. Dzięki wysokiemu standardowi oraz szerokiej ofercie atrakcji i udogodnień, Best Western Hotel Jurata z pewnością przyciągnie zarówno gości biznesowych, jak i tych szukających wypoczynku. Cieszę się, że portfolio Best Western w Polsce wciąż się powiększa i możemy zaznaczyć naszą obecność w kolejnym regionie kraju. To niewątpliwie świadectwo pozytywnych zmian oraz dynamicznego rozwoju sieci – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Do dyspozycji gości oddano 45 pokoi zlokalizowanych na trzech piętrach, które zostały dostosowane do standardów Best Western. Pokoje wyposażone są w m.in. telewizory LED, czajniki, żelazka i deski do prasowania, Wi-Fi, lodówki oraz mini sejfy. Na całoroczną ofertę hotelu składa się dodatkowo bogate zaplecze sportowe i wellnessgoście hotelu mogą skorzystać z krytego basenu, kręgielni, siłowni, boiska wielofunkcyjnego i kortów tenisowych. Do ich dyspozycji jest również nowoczesna strefa SPA, m.in. sauna, jacuzzi oraz możliwość wykupienia zabiegów kosmetycznych.

Dla gości biznesowych przygotowano w pełni wyposażoną salę konferencyjną o powierzchni 178 m2 z dostępem do światła dziennego, z możliwością podziału na dwie mniejsze o powierzchniach 103m2 i 75m2. Oprócz klientów biznesowych, hotel przygotował również ofertę dla osób, które poza ścisłym sezonem uprawiają różne dyscypliny sportowe, takie jak kite surfing i inne sporty wodne, golf, nordic walking, bieganie czy jazdę na rowerze. Promocję hotelu w kontekście całorocznej oferty sportowej i wellness  ma wesprzeć współpraca z Mariuszem Czerkawskim – najsłynniejszym polskim hokeistą, a  obecnie zapalonym golfistą.

Best Western Hotel Jurata to pierwszy obiekt Best Western na Półwyspie Helskim, co stanowi dla nas niewątpliwe wyróżnienie i daje możliwość przyciągnięcia większej liczby gości dzięki międzynarodowej renomie sieci. Już w momencie dołączenia hotelu do Best Western obłożenie na sezon letni wyniosło 100% - liczymy na to, że dzięki atrakcyjnym ofertom, doskonałej lokalizacji i wysokiemu standardowi, zainteresowanie naszym hotelem utrzyma się na wysokim poziomie również poza ścisłym sezonem wakacyjnym – powiedział Gheorghe Cristescu, Prezes Zarządu spółki Chopin Airport Development.

Po intensywnym okresie rozwoju w 2015 roku, kiedy w ofercie sieci pojawiło się ponad 500 dodatkowych pokoi w 5 nowych obiektach, w 2016 roku Best Western planuje otwarcia kolejnych hoteli, m.in. w Sulejowie, Katowicach i Zakopanem.  

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. W 2016 roku 1850 hoteli Best Western otrzymało certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. W 2016 roku 1850 hoteli Best Western otrzymało certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.