budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse

Saija Kekkonen Dyrektorem Zarządzającym Best Western na Polskę

Wraz z początkiem maja, polskim oddziałem największej sieci hotelowej na świecie zarządza bezpośrednio Saija Kekkonen, która zajmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję. Tym samym Best Western reorganizuje strukturę zarządzania – obowiązki dotychczasowego Dyrektora Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie przejmuje Dyrektor Zarządzająca, stając się osobą odpowiedzialną za lokalny rynek. Wkrótce przedstawiony zostanie również Manager ds. Rozwoju, który będzie odpowiadał za rozwój sieci w Polsce.

Saija Kekkonen, posiadająca prawie 20-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, związana jest z Best Western od 2007 roku, kiedy to objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego Best Western Osuuskunta na Finlandię, Kraje Bałtyckie i Polskę. Od stycznia 2015 pełni obowiązki Dyrektora Zarządzającego w ramach struktur Best Western Hotels & Resorts. Wcześniej pracowała jako Dyrektor ds. Sprzedaży w Sokos Hotels, czołowej sieci hoteli w Finlandii. Swoją karierę w branży hotelarskiej rozpoczęła w 1997 roku, przechodząc wszystkie szczeble kariery. Specjalizuje się w zarządzaniu i optymalizacji przychodów, sprzedaży, a także w działaniach z zakresu marketingu.

Obecna rola Saiji Kekkonen to zarządzanie siecią Best Western w Polsce, Finlandii, Rosji oraz Krajach Bałtyckich. Do jej głównych zadań należy nadzór nad hotelami, koordynacja działań sieci oraz negocjacje z inwestorami i pozyskiwanie nowych obiektów do portfolio sieci.

Tylko w 2015 roku oferta Best Western w Polsce poszerzyła się o 5 hoteli. Już wkrótce do sieci dołączą kolejne obiekty – Hotel Jurata oraz hotel Podklasztorze w Sulejowie, a w kolejnych miesiącach 2016 roku także hotele w Katowicach i Zakopanym. W związku z dynamicznym rozwojem sieci w Polsce oraz umacniającą się rolą polskiego oddziału firmy w Europie Środkowej i Północnej, nowa struktura zarządzania będzie obejmowała również Managera ds. Rozwoju.

Poza pracą zawodową, Saija Kekkonen pasjonuje się jogą. Biegle włada językiem fińskim oraz angielskim.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod siedmioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLōSM. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wspólny system rezerwacji online i przez smartfony. Już ponad 26 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć hoteli współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Best Western nieustannie zdobywa kolejne nagrody i wyróżnienia, w tym tytuł najlepszej marki hotelarskiej średniej wielkości w 2014 i tytuł  najlepszej marki hotelarskiej w kategorii cenowej wyższej klasy średniej dla Best Western Plus od Business Travel News w 2014 i 2015 roku. Prawie 60 procent hoteli Best Western otrzymało w 2015 roku certifkat jakości serwisu turystycznego TripAdvisor.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.