Dzień Dziecka na sportowo: „Lekkoatletyka dla Każdego” w Włocławku
Włocławek postawił na sportowy Dzień Dziecka. Z tej okazji na mieszkańców miasta czekało wiele sportowych atrakcji zorganizowanych w ramach programu „Lekkoatletyka dla Każdego”. 1 czerwca na Placu Grodzkim przed Wzorcownią powstało Miasteczko Lekkoatletyczne, gdzie można było m.in. skorzystać z porad dietetycznych udzielanych przez ekspertów ds. żywienia Nestlé. Następnego dnia, 2 czerwca, na stadionie OSiR odbyły się zawody lekkoatletyczne – „O uśmiech dziecka”, w którym wzięło udział około 1000 dzieci.
W ramach programu „Lekkoatletyka dla Każdego”, którego Partnerem Strategicznym jest Nestlé Polska, na Placu Grodzkim przed Wzorcownią w Włocławku w Dzień Dziecka można było spróbować swoich sił w konkurencjach lekkoatletycznych, a wszyscy chętni mogli skorzystać z porad dietetycznych ekspertów ds. żywienia Nestlé.
Następnego dnia, 2 czerwca, na stadionie OSiR odbył się mityng lekkoatletyczny: „O uśmiech dziecka”, czyli zawody lekkoatletyczne, w których wzięło udział około 1000 dzieci oraz zaproszone gwiazdy lekkiej atletyki: Marian Woronin, Paweł Czapiewski, Lidia Chojecka, Sebastian Chmara, Tomasz Szymkowiak, Katarzyna Kowalska oraz Marek Plawgo. W wydarzeniu wziął również udział Prezydent Miasta Włocławek, Marek Wojtkowski.
„Lekkoatletyka dla każdego” to program mający na celu promocję aktywności ruchowej oraz zdrowego żywienia wśród dzieci i młodzieży, który Nestlé prowadzi wspólnie z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. Działania w ramach programu skierowane są do uczniów szkół podstawowych oraz gimnazjów. W ubiegłym roku program „Lekkoatletyka dla każdego” był realizowany w całej Polsce przez 16 wojewódzkich Ośrodków Lekkiej Atletyki. W 2015 roku swoimi działaniami program objął 85 000 dzieci w całej Polsce.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.