wydarzenia media/marketing/reklama
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał trzy brązowe miecze w prestiżowym konkursie Klubu Twórców Reklamy. Bank został wyróżniony w kategoriach „film” oraz „kampania”.
24 maja, podczas uroczystej gali Konkursu KTR, wręczono nagrody za najlepsze kreacje reklamowe. ING Bank Śląski otrzymał trzy brązowe miecze KTR:
- w kategorii „film” - za spot TV „Francuski” i spot internetowy „Monolog”, promujące pożyczkę gotówkową,
- w kategorii „kampania” - za kampanię pożyczki gotówkowej „Pożycz tak, aby zyskać”.
W nagrodzonych kreacjach ING promuje ideę rozsądnego pożyczania oraz zachęca do działania i realizacji własnych planów. Bank zwraca uwagę, że korzyści z odpowiednio wykorzystanej pożyczki mogą być większe niż związane z nią koszty. W rolę głównego bohatera spotów wcielił się Adam Woronowicz.
Na gali KTR wręczono ogółem 181 nagród w 12 kategoriach. Do tegorocznej edycji konkursu KTR przesłano 1097 zgłoszenia, zostały one ocenione przez 108-osobowe jury pod przewodnictwem Rodrigo Sobrala, integrated executive creative directora w R/GA London.
kontakt dla mediów

Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101
informacje o firmie
kontakt dla mediów

Piotr Utrata
Piotr.Utrata@ing.pl
tel: +48 22 820-4022
tel: +48 601-308-378

Joanna Majer - Skorupa
joanna.majer-skorupa@ing.pl
tel: +48 32 357-8184
tel: +48 603-942-678

Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948

Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101