wydarzenia styl życia zainteresowania/hobby

Spotkanie konkursowe - Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016

1. czerwca br. w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie odbędzie się spotkanie dla opiekunów zespołów pragnących wystartować w konkursie Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016. Uczestnicy wezmą udział w pokazie kulinarnym i dowiedzą się, jak efektywnie kierować zespołem młodych talentów. 

Konkurs Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016, organizowany przez firmę MAKRO Cash & Carry, skierowany jest do uczniów szkół gastronomicznych i kucharzy do 21. roku życia. Partnerem strategicznym wydarzenia po raz pierwszy został Żółty Przewodnik Gault & Millau Polska, a w jury zasiądą wiodący szefowie kuchni, będący jego laureatami: Paweł Oszczyk, Michał Kuter, Agata Wojda, Michał Bryś, Witek Iwański oraz Redaktor Naczelna Justyna Adamczyk.

Podczas spotkania informacyjnego przybliżone zostaną zasady udziału w konkursie i przebieg jego poszczególnych etapów. Uczestnicy będą również mieli możliwość poznać bliżej konkursowe jury, które na tę okazję przygotowało wiele atrakcji. ,,Szef Roku’’ Żółtego Przewodnika Gault&Millau 2016, Paweł Oszczyk, podsunie inspiracje kulinarne i przeprowadzi pokaz gotowania na żywo o tematyce: Dania z ryb słodkowodnych. ,,Szef Jutra’’ Żółtego Przewodnika Gault&Millau 2016, Michał Bryś, podzieli się swoimi przepisami na kulinarną kreatywność oraz poradzi, jak efektywnie kierować zespołem młodych talentów. Natomiast ,,Kobieta Szef” Żółtego Przewodnika Gault&Millau 2015, Agata Wojda, przedstawi temat: Produkt, region, sezonowość, rzeczywisty kunszt, tradycja.

Spotkanie odbędzie się 1. czerwca w godzinach 12:00 – 15:00 Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie (Al. Jerozolimskie 184). Zgłoszenia do udziału w spotkaniu prosimy przesyłać drogą mailową na adres magdalena.figurna@makro.pl lub malgorzata.bednarek@makro.pl.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.