wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

EFL wyróżniony godłem Firma Wysokiej Reputacji

12.05.2016 | EFL

EFL został już po raz czwarty nagrodzony tytułem Firmy Wysokiej Reputacji w XI edycji projektu Premium Brand 2016. To unikalne na polskim rynku badanie, którego celem jest analiza postrzegania marek przez konsumentów i firmy jako elementu przewagi konkurencyjnej. EFL jest jedyną firmą leasingową w Polsce, która otrzymała takie wyróżnienie.

- Przyznane wyróżnienie to dla nas ogromny powód do satysfakcji wynikający z aż trzech czynników. Po pierwsze, uzyskaliśmy bardzo wysoki wynik w badaniu, którego grupa respondentów jest dużo liczniejsza niż standardowe badania opinii publicznej. Po drugie, projekt obejmuje bardzo szeroki obszar badawczy, który oceniany był zarówno przez naszych klientów jak i pracowników. I wreszcie, cieszymy się, że zarówno wysoka jakość naszych usług, działania EFL w ramach employer brandingu czy CSR zostały docenione w roku, w którym obchodzimy 25 lat istnienia na rynku. Jest to dla nas potwierdzenie słuszności przyjętej strategii i stanowi motywację do kontynuacji podjętych działań – mówi Radosław Kuczyński, prezes EFL.

EFL nieprzerwanie od 25 lat jest branżowym liderem w Polsce. W całym 2015 roku spółka leasingiem i pożyczką sfinansowała aktywa o łącznej rekordowej wartości 4,37 mld zł i tym samym wypracowała aż 17,1% wzrost rok do roku. Firma nie tylko oferuje atrakcyjne i dopasowane do potrzeb przedsiębiorców usługi finansowania, ale także prowadzi i angażuje się w liczne projekty, których celem jest m.in. wspieranie młodych osób na rynku pracy (Leasing Europejski „Praca dla młodych”), rozwój przedsiębiorczości czy znajomości kultury i języka francuskiego w Polsce.

Badanie reputacji Premium Brand jest realizowane nieprzerwanie od 2006 roku przez Fundację na rzecz reputacji marki "Premium Brand". Analizie poddanych jest 5 obszarów, które w największym stopniu decydują o reputacji. Są to: zaufanie do marki, referencje, czyli skłonność polecania marki innym, atmosfera medialna wokół marki, społeczne zaangażowanie / CSR oraz postrzeganie marki lub firmy jako pracodawcy. Za opracowanie wyników i przygotowanie raportów odpowiedzialny jest Dom Badawczy Maison. Badanie jest realizowane na ogólnopolskiej próbie konsumentów liczącej minimum 5000 osób metodą CAWI.

kontakt dla mediów
Maja Lidke
Doradca Zarządu ds. PR, Europejski Fundusz Leasingowy SA
Maja Lidke

maja.lidke@efl.com.pl

tel: 603 630 166

informacje o firmie
EFL

Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i  faktoring. Od 25 lat współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. pięciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i czterokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 269 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Maja Lidke
Doradca Zarządu ds. PR, Europejski Fundusz Leasingowy SA
Maja Lidke

maja.lidke@efl.com.pl

tel: 603 630 166

informacje o firmie
EFL

Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i  faktoring. Od 25 lat współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. pięciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i czterokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 269 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl