wydarzenia ekonomia/biznes/finanse
PZU marką godną zaufania wśród przedsiębiorców
PZU zwyciężył w tegorocznym badaniu miesięcznika „My Company Polska” i został uhonorowany tytułem Marki Godnej Zaufania w kategorii „firma ubezpieczeniowa”. W sumie przeanalizowano ponad 300 firm. Wyróżnienia przyznano w 26 kategoriach.
Badanie „Marka Godna Zaufania” zrealizował wśród polskich przedsiębiorców instytut Millward Brown. W sondażu udział wzięło blisko 2200 respondentów. W każdej z 26 kategorii – np. konto firmowe, systemy IT czy audyt finansowy – mogli oni wskazać tylko jedną firmę, którą darzą największym zaufaniem.
PZU zajął pierwszą pozycję w kategorii „firma ubezpieczeniowa”. Tytuł Marki Godnej Zaufania 2016 jest dowodem uznania, wyrażonym przez polski sektor małe i średnie przedsiębiorstwa, dla jakości produktów i usług narodowego ubezpieczyciela.
– Stale dążymy do podnoszenia jakości usług i zapewnieniu spokoju wszystkim naszym klientom. Fakt, że polscy przedsiębiorcy darzą PZU zaufaniem i doceniają wartość naszej oferty jest niezwykle motywujący. Otrzymana nagroda to dowód, że warto wsłuchiwać się w potrzeby klientów i spełniać je tak często jak to tylko możliwe – mówi Katarzyna Bem, Dyrektor Biura Zarządzania Produktami PZU.
Wyniki badania Marka Godna Zaufania 2016 zostały opublikowane w najnowszym wydaniu magazynu „My Company Polska” oraz na stronie http://markagodnazaufania.pl/