wydarzenia handel

Akcja #pf4biznes. Pracownicy Eniro wspierają swoich klientów w nietypowy sposób

Podczas wiosennej akcji #pf4biznes, firma Eniro Polska postanowiła wesprzeć w nietypowy sposób swoich klientów – czyli przedsiębiorstwa, które inwestują w reklamę w Panoramie Firm oraz w usługi komplementarne (np. strony www, e-mailing, remarketing, SEO). Przez miesiąc, w dniach 21 marca – 21 kwietnia br., pracownicy Eniro Polska dokonywali zakupów w firmach, z którymi na co dzień współpracują.

Aby wziąć udział w akcji pracownicy Eniro Polska mieli wybrać się do jednego z płatnych klientów firmy i dokonać zakupu za minimum 50 zł. Następnie zrobić zdjęcie potwierdzające zakup lub skorzystanie z usługi, opatrzone hashtagiem akcji #pf4biznes. Dla pracowników była to doskonała okazja do budowania jeszcze lepszych relacji biznesowych.

Codziennie kontaktujemy się z tysiącami polskich przedsiębiorców. Wiele z tych firm potrzebuje doradztwa w obszarze marketingu cyfrowego, a naszą ambicją jest pełna i profesjonalna pomoc w tym zakresie.  – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska. Jednocześnie zależy nam na stałym budowaniu jak najlepszych relacji biznesowych z klientami. Dlatego też organizujemy dla naszych pracowników akcje specjalne, takie jak #pf4biznes, aby będąc częścią organizacji zawsze – także poza godzinami pracy - działali w zgodzie z tym co wynika z obietnic i wartości firmy (pomocna, niezawodna, interaktywna). W ten sposób stajemy się ambasadorami Eniro Polska. – dodaje Wojciech Komosa.

Akcja #pf4biznes, podobnie jak jesienna inicjatywa #MojaOkolica[1], będzie przeprowadzana cyklicznie. Celem organizowanych przez Eniro Polska tego typu wydarzeń jest wspieranie zarówno klientów, jak i lokalnych społeczności.

Eniro Polska zatrudnia ponad 750 pracowników, a wśród nich 70% to konsultanci ds. reklamy, odpowiedzialni za bieżące kontakty z klientami. Eniro Polska prowadzi płatne kampanie reklamowe dla kilkudziesięciu tysięcy polskich firm rocznie. Dominują wśród nich małe i średnie przedsiębiorstwa.

***

[1] #MojaOkolica – celem akcji było pokazanie, że warto wspierać małe, lokalne punkty usługowe i sprzedażowe, nie należące do ogólnopolskiej lub regionalnej sieci handlowej lub usługowej, a jednocześnie będące cenionymi i chętnie wspieranymi przez lokalne społeczności

informacje o firmie
informacje o firmie