wydarzenia ekonomia/biznes/finanse

Wyniki Rankingu Złoty Bankier. Nagrodzono najlepszych w polskiej bankowości

20.04.2016 | Bankier.pl

Znamy wyniki największego w Polsce badania oceniającego poziom jakości obsługi, produkty, komunikację marketingową i społeczne zaangażowanie banków. Złotym Bankiem został ING Bank Śląski, tuż za nim uplasowały się mBank, Bank Millennium i  Raiffeisen Polbank. Wręczono również 8 statuetek Złotego Bankiera i wyróżnienia za dobre praktyki w zakresie bezpieczeństwa internetowego.

Organizatorami rankingu Złoty Bankier są Bankier.pl i „Puls Biznesu”, partnerami merytorycznymi – odpowiedzialnymi za koncepcję badania mistery client Najwyższa jakość obsługi - TNS Polska i Obserwatorium.biz. Zwycięzcą badania i zdobywcą tytułu Złoty Bank został ING Bank Śląski, drugi był mBank, a 3 miejsce ex aequo zajęły Bank Millennium i Raiffeisen Polbank.

– To jedyne w Polsce tak kompleksowe badanie, które ocenia nie tylko kompetencje pracowników w zakresie prezentacji, doradztwa i sprzedaży rachunku osobistego, ale również weryfikuje użyteczność kanałów elektronicznych oraz jakość serwisu posprzedażowego w internecie, mobile'u i call center – mówi Przemek Barankiewicz, redaktor naczelny Bankier.pl i Pb.pl.

Internauci w tym roku nagradzali banki w 3 kategoriach: Spot reklamowy, Bank wrażliwy społecznie i Najlepszy bank w social media. Statuetkę Złotego Bankiera w kategorii Spot reklamowy otrzymał mBank za reklamę „Nie robisz tego w realu, nie rób tego w sieci”, nagrodzono też jego działalność społeczną w programie mPotęga. Głosujący uznali ING Bank Śląski tym, który najlepiej komunikuje się w mediach społecznościowych.

– W tym roku po raz pierwszy postanowiliśmy wyróżnić programy pokazujące inną, wrażliwą społecznie twarz bankowego biznesu, a pod ocenę internautów oddaliśmy kategorie których są odbiorcami. Dobra komunikacja  i działalność CSR są dla klientów bardzo ważne, o czym świadczy duża liczba głosów oddanych w tych kategoriach - mówi Eugeniusz Twaróg, dziennikarz Pb.pl.

W kategoriach produktowych ocenianych przez ekspertów Bankier.pl, „Pulsu Biznesu” i PRNews.pl  nagrodzono cztery banki. Eksperci przyznali nagrodę Złotego Bankiera  eurobankowi -  za konto Prestige, Alior Bankowi - za pożyczkę 5% z gwarancją, PKO BP za - kredyt mieszkaniowy Własny kąt hipoteczny oraz Citi Handlowy za - kartę kredytową Citi Simplictity.

Pekao SA obronił tytuł najbardziej innowacyjnego banku, ponownie zdobywając Złotego Bankiera w kategorii Innowacja. Eksperci uznali kartę wielowalutową tego banku za najbardziej innowacyjny produkt na rynku. W poprzedniej edycji rankingu Pekao triumfował mobilnymi płatnościami HCE.

Po raz pierwszy przyznano również wyróżnienia bankom ze wzorowymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa internetowego. Nagrodzono Bank Millennium, ING Bank Śląski i mBank. Zwycięzcy zostali wyłonieni przez ekspertów z branży bezpieczeństwa, którzy  przeprowadzili testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych. To pierwszy tego typu niezależny i wszechstronny audyt bezpieczeństwa IT na rynku.

Więcej informacji na temat najlepszych w polskiej bankowości w specjalnym dodatku Pulsu Biznesu dostępnym pod adresem: http://bankier.polldaddy.com/s/z%C5%82oty-bankier-2

Złoty Bankier to największy ranking oceniający usługi i produkty bankowe w Polsce. Od 2009 r. wyznacza kierunek rozwoju polskiej bankowości, wskazując najlepsze oferty na rynku. Organizatorami Rankingu Złoty Bankier są: Bankier.pl i „Puls Biznesu”, partnerami merytorycznymi Obserwatorium.biz i TNS Polska, partnerem strategicznym MasterCard, patronami medialnymi: Miesięcznik Finansowy Bank, PRESS i PRNews.pl. Więcej informacji na stronie www.zlotybankier.pl.

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie