nowe produkty/usługi budownictwo/nieruchomości
Nowy koncept supermarketu Carrefour powstanie w Centrum Handlowym Wroclavia
Carrefour podpisał umowę najmu sklepu w nowo powstającym Centrum Handlowym Wroclavia. Na powierzchni sprzedaży około 1 500 m2, sieć zaprezentuje lokalnym klientom szereg najnowocześniejszych w Polsce rozwiązań i konceptów handlowych wdrażanych w formacie supermarketów.
Umowa najmu została podpisana przez Carrefour Polska i firmę Unibail-Rodamco. Zgodnie z jej założeniami nowoczesny supermarket sieci Carrefour zostanie zlokalizowany na parterze galerii handlowej. Sala sprzedaży nowego sklepu wyniesie około 1 500 m2, a całkowita powierzchnia najmu - ponad 2 000 m2. Otwarcie centrum handlowego i nowego sklepu z logiem Market, planowane jest na IV kwartał 2017 roku.
Supermarket Carrefour będzie jednym z najnowocześniejszych konceptów sklepów Carrefour w Polsce, łączącym międzynarodowe doświadczenie sieci, z oczekiwaniami mieszkańców Wrocławia. Nowe rozwiązania dotyczyły będą zarówno oferty handlowej, jak również wygody i przyjemności z dokonywanych zakupów, digitalizacji, usług dodatkowych czy obsługi klienta.
W 2016 roku Carrefour zamierza utrzymać założone tempo otwarć nowych placówek. Na przestrzeni 12 miesięcy sieć otworzy w Polsce łącznie 2 nowe hipermarkety, 10 supermarketów oraz ponad 100 sklepów w formacie convenience.
Więcej informacji o Centrum Handlowym Wroclavia
Wroclavia to kompleks handlowo-biurowy, powstający w samym sercu Wrocławia, przy ulicy Suchej. Budynek zostanie zintegrowany z nowoczesnym dworcem autobusowym i usytuowany w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego.
Na powierzchni 71 000 m.kw., na odwiedzających gości czekać będzie najlepsza oferta handlowa w mieście. Ponad 200 sklepów, a wśród nich popularne, krajowe i międzynarodowe marki. Ponadto, Wroclavia ofertować będzie 20 różnorodnych restauracji oraz dwudziestosalowe kino.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw pod marką własną.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw pod marką własną.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.