wydarzenia handel kultura/sztuka/rozrywka
Record Store Day w NuPlays – oferta specjalna
Zbliża się trzecia sobota kwietnia, a to oznacza Record Store Day. Czy jest coś, co z płyty winylowej brzmi lepiej niż jazz? Jest: soul! A kto jest niekwestionowaną królową soulu? Bez wątpienia Aretha Franklin!
Z okazji Record Store Day w NuPlays pojawiła się specjalna oferta: najnowsza płyta Arethy Franklin Sings The Greatest Diva Classics, w specjalnej cenie: 79 zł – a więc o 30 proc taniej niż w innych sklepach!
O Record Store Day
W tym roku Record Store Day odbędzie się w sobotę 16 kwietnia. Idea świętowania narodziła się w 2007 roku w San Francisco. Entuzjaści czarnego krążka chcieli w ten sposób zwrócić uwagę na jego wyjątkowość i zachęcić miłośników muzyki wszelkich gatunków do jego odkrywania. Dzisiaj inicjatywa ta zrzesza już setki niezależnych sklepów płytowych na całym świecie. Bez wątpienia trwa moda na analogi i coraz więcej fanów sięga po tradycyjne nośniki muzyki, by delektować się ich wyjątkową jakością dźwięku.
Record Store Day to także imprezy okolicznościowe organizowane od właścicieli stoisk z używanymi LP, po wielkich artystów i najpotężniejsze firmy fonograficzne na świecie. Specjalnie na tę okazję wypuszczane są limitowane serie, wznawia się płyty dawno nie publikowane w tym formacie, odbywają się premiery wydawnictw sygnowanych przez najświetniejszych muzyków.
Serwis NuPlays zachęca, aby Record Store Day uczcić zakupem czarnego krążka. Na tę okazję przygotowana została super oferta: najnowsza płyta Arethy Franklin Sings The Greatest Diva Classics, w specjalnej cenie: tylko 79 zł!
Na płycie usłyszycie największe współczesne przeboje m.in. Adele, Alicii Keys, Destiny’s Child oraz klasyki muzyki współczesnej, oryginalnie śpiewane przez Sinead O’Connor, Barbrę Streisand czy Whitney Houston i Chakę Kahn.
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).
informacje o firmie
NuPlays to platforma direct-2-fan, służąca do kupowania i sprzedawania muzyki. Oferuje fanom, muzykom i wydawnictwom zupełnie nowe możliwości: z jednej strony doświadczania i kolekcjonowania muzyki, a z drugiej – tworzenia ekscytujących ofert. Po pierwsze, artyści mogą błyskawicznie tworzyć pakiety cyfrowej muzyki i atrakcyjnych gadżetów: na przykład t-shirtów, aplikacji czy biletów. Po drugie, za każdy zakup operator platformy – NuPlays SA – nalicza punkty wymienialne na nagrody: sprzęt muzyczny, bilety na koncerty, wydawnictwa itd. Po trzecie, artyści w porozumieniu z NuPlays mogą obdarować swoich fanów Superofertami: spotkaniem w realu lub przez internet, pamiątkami, biletami z wejściem na backstage itd.
W ten sposób muzyka oferowana w NuPlays różni się od tego, co fani mogą kupić w innych sklepach. Dzięki NuPlays artyści mogą być jeszcze bliżej swoich fanów, a odbiorcy muzyki – doświadczać przyjemności dziś już nieco zapomnianej, którą można porównać z dawnym poszukiwaniem i nabywaniem winylowych płyt.
Spółka NuPlays SA powstała w 2012 r. Firma jest całkowicie polskim, niezależnym podmiotem. Została powołana przez zespół doświadczonych menedżerów związanych z branżą komunikacji marketingowej, mediów, nowych technologii i finansów. Serwis dostępny jest pod adresami nuplays.pl oraz nuplays.com (wersja anglojęzyczna).