Zbigniew Bródka ambasadorem programu „Nestlé porusza Polskę”
Zbigniew Bródka, polski łyżwiarz szybki i złoty medalista olimpijski, został ambasadorem programu „Nestlé porusza Polskę”. To jubileuszowa inicjatywa Nestlé z okazji 150-lecia firmy, propagująca aktywny styl życia oraz ruch na świeżym powietrzu. Firma ufunduje 16 nowoczesnych siłowni terenowych w całym kraju. Internetowe głosowanie na lokalizacje siłowni trwa do 6 lipca na www.NestlePorusza.pl.
Zbigniew Bródka to kilkunastokrotny mistrz Polski, zdobywca Pucharu Świata oraz złoty i brązowy medalista Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014. Cieszy się ogromną sympatią kibiców, szczególnie dzięki brawurowej wygranej w biegu na 1500 metrów na igrzyskach olimpijskich w Soczi w 2014 roku, gdzie prześcignął swojego rywala o zaledwie 0,003 sekundy. Będący ulubieńcem polskich kibiców Bródka wspiera inicjatywę „Nestlé porusza Polskę”, propagującą aktywność fizyczną w plenerze. 31-letni sportowiec doskonale wie, jak ważna jest dobra kondycja. Na co dzień swoją sprawność fizyczną Bródka wykorzystuje w pracy w jednostce ratowniczo-gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu. Tak jak na zawodach w Soczi, tutaj też liczy się każda sekunda.
– Kiedy zostałem łyżwiarzem, do najbliższego sztucznego lodowiska w Łodzi miałem 41 km, a do toru łyżwiarskiego dwa razy więcej. Potrzeba dużo wytrwałości i samozaparcia, aby trenować na tak oddalonych obiektach sportowych. Właśnie z tego powodu popieram budowanie ogólnodostępnej infrastruktury sportowej. Cieszę się, że Polacy chcą ćwiczyć i że znajdują się podmioty takie jak Nestlé, które chcą wspierać ludzi w całym kraju w codziennej aktywności fizycznej. Siłownie terenowe to w ogóle jest bardzo fajna inwestycja, gdyż można z niej korzystać bez względu na stopień wytrenowania i bez opłat – powiedział Zbigniew Bródka.
Nestlé porusza Polskę
Program ogłoszono w lutym 2016 roku z okazji 150-lecia firmy Nestlé, która zgodnie ze swoim motto zachęca: „Jedz smacznie, żyj zdrowo”. Do 6 lipca trwa głosowanie na www.NestlePorusza.pl na 16 lokalizacji siłowni.
Siłownie na świeżym powietrzu, dzięki swojej ogólnodostępności, stają się coraz bardziej popularne. Doskonale sprawdzają się w okolicach szkół, placów zabaw czy osiedli mieszkaniowych. Dzięki umieszczeniu na każdym urządzeniu instrukcji opisującej prawidłowy i bezpieczny sposób wykonywania ćwiczeń na danym sprzęcie, siłownie terenowe są świetnym sposobem na aktywne spędzanie czasu. Efektami ćwiczeń na dworze są lepsza kondycja, szczuplejsza sylwetka i dobre samopoczucie.
„Nestlé Porusza Polskę” to jedna z aktywności Nestlé w ramach priorytetów Tworzenia Wspólnej Wartości (ang. Creating Shared Value, CSV), czyli działań firmy, które poza generowaniem zysków biznesowych, również przynoszą korzyści społeczeństwu i społeczności lokalnej, w której działa Nestlé.
– Cieszymy się, że tak znakomity sportowiec jak Zbigniew Bródka wspiera działalność Nestlé w propagowaniu aktywnego stylu życia. To bardzo ważne, aby zwiększać świadomość społeczeństwa na temat tego, jak istotny jest ruch w codziennym planie dnia. Mamy nadzieję, że dzięki ambasadorowi programu „Nestlé Porusza Polskę”, uda nam się przekonać Polaków do zwiększania aktywności fizycznej, a dzięki temu do poprawy jakości życia – powiedział James Knott, Lider inicjatywy "Nestlé porusza Polskę", Dyrektor ds. Rozwoju Kategorii Produktów i Kanałów Sprzedaży Nestlé Polska S.A.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA, MANHATTAN oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.