sport zdrowie media/marketing/reklama
Do przystanku w 17,9 sekundy? – PZU promuje aktywność fizyczną i zdrowie
Startuje kampania PZU, której celem jest zachęcenie Polaków do ruchu i zmiany trybu życia.
Celem tegorocznej kampanii PZU jest pokazanie jak ważne dla naszego zdrowia są codzienne czynności – wejście po schodach, podbiegnięcie do przystanku, czy spacer po zakupy. Nasza kondycja zależy bowiem nie tylko od liczby godzin spędzonych na siłowni i w fitness clubach, ale od odpowiedniego stylu życia. Kampania PZU w dowcipny sposób zachęca do aktywności, która zabiera bardzo niewiele czasu, a przynosi niespodziewanie wielkie efekty.
Akcja zorganizowana zostanie w dwóch odsłonach. Pierwsza rozpocznie się 31 marca i potrwa do 14 maja. Będzie ona wspierać działania komunikacyjne wokół 11. PZU Półmaratonu Warszawskiego oraz 15. PZU Cracovia Maratonu. Druga odsłona odbędzie się późnym latem, w dniach 14 – 27 września i będzie zachęcać do udziału w 38. PZU Maratonie Warszawskim oraz 3. PZU Cracovia Półmaratonie Królewskim.
Kampania ma zachęcić Polaków do aktywności fizycznej, a jednocześnie informować o imprezach biegowych wspieranych przez PZU.
Działania komunikacyjne obejmą outdoor, prasę oraz Internet, w tym własne kanały social media. Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB, a za zakup mediów – dom mediowy Starlink.