wydarzenia internet ekonomia/biznes/finanse

Wystartowało głosowanie Złoty Bankier. Internauci wybiorą najlepsze banki

08.03.2016 | Bankier.pl

Do 28 marca internauci mogą głosować w projekcie Złoty Bankier, oceniając  najlepszy spot reklamowy banku, działalność CSR i aktywność w social media. Do wygrania jest 100 nagród.

W tym roku internauci mogą głosować na 11 reklam bankowych, 16 projektów z zakresu CSR i 11 banków, które najlepiej komunikują się z klientem w social media.

– Zapraszamy do oddawania głosów i przyznania tytułu Złoty Bankier. Pod ocenę internautów, wspólnie z bankami, poddajemy trzy kategorie: Najlepszy spot reklamowy, Bank wrażliwy społecznie i Najlepszy bank w social media, bo nikt lepiej nie oceni sposobu komunikowania banku z rynkiem jak sami klienci – mówi Eugeniusz Twaróg, dziennikarz Pulsu Biznesu. – Chcielibyśmy szczególnie zwrócić uwagę na kategorię CSR. Jesteśmy przekonani, że należy promować banki, które opierają swój biznes o fundamentalne zasady, jak dobro klienta, pracownika, kontrahenta, środowisko naturalne. Jak na razie praktyka  często jest odległa od ideału, tym bardziej należy nagradzać banki, które próbują się do niego zbliżać – dodaje.

W kategoriach - Konto osobiste, Kredyt gotówkowy, Kredyt hipoteczny, Karta kredytowa, Innowacja finansowa – statuetki przyznają eksperci Bankier.pl, Pulsu Biznesu i PRnews.pl. Zdobywcą nagrody głównej i tytułu „Złoty Bank - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem”, zostanie zwycięzca rankingu przygotowanego w oparciu o badania mistery client, prowadzonego przez TNS Polska i Obserwatorium. biz. Nagrodę specjalną w kategorii Bank bezpieczny, przyzna zespół specjalistów bezpieczeństwa internetowego.

Wyniki Rankingu zostaną ogłoszone na uroczystej gali, która odbędzie się 19 kwietnia 2016 r. w Warszawie. Wśród zaproszonych gości pojawią się przedstawiciele największych instytucji finansowych. Internauci będą mogli śledzić wydarzenie za pośrednictwem transmisji online w Bankier.tv.

Głosować można od 8 do 28 marca, na stronie www.ankieta.zlotybankier.pl. Wszyscy, którzy wezmą udział konkursie będą mieć szansę na wygranie jednej ze 100 nagród.

Złoty Bankier to największy ranking oceniający usługi i produkty bankowe w Polsce. Od 2009 r. wyznacza kierunek rozwoju polskiej bankowości, wskazując najlepsze oferty na rynku. Organizatorami Rankingu Złoty Bankier są: Bankier.pl i Puls Biznesu, partnerami merytorycznymi: Obserwatorium.biz i TNS Polska, patronami medialnymi: Miesięcznik Finansowy Bank, PRESS i PRNews.pl. Więcej informacji na stronie www.zlotybankier.pl

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie